download GirlStyle 女生日常 app
老婆你好棒!最美乾媽二人組Selina Hebe陪入產房,老公更甜蜜公開大讚Ella係地表最強嘅孕婦呀!

老婆你好棒!最美乾媽二人組Selina Hebe陪入產房,老公更甜蜜公開大讚Ella係地表最強嘅孕婦呀!

Trendy 人氣熱話
By Sammi on 13 Apr 2017
Senior Editor

女子天團S.H.E.嘅感情好基本上已係眾所周知嘅事,Ella昨日誕下勁寶後,今日下午就係Facebook post文表示感謝大家嘅祝福,並感到非常開心迎接人生第一個寶寶!而兩位夫妻都沈浸係為人父母嘅喜悅當中,見到Ella嘅努力,老公更大讚Ella係地表最強孕婦無疑!

廣告
廣告

sssartist02

而除咗Ella嘅老公有陪Ella入產房,兩位好姊妹Selina同Hebe為咗見證Ella人生重要時刻,亦同樣陪伴Ella入產房,等勁寶係「熱鬧」中出世呀!

sssartist01

Ella老公亦表示回想昨日嘅一切都係覺得好不可思議,更係FACEBOOK公開同Ella大告白:「陳嘉樺,我老婆,你們的解接完全就是一個女勇士,女戰士!從前一天半夜開始陣痛,到昨天下午才順利產下,這十幾二十小時的馬拉松式生產需要極大體力,勇氣與耐力。」

sssartist03

Ella老公望見Ella最後係產床上用盡所有力氣將勁寶生出嚟,都表示當刻嘅感動同不捨應該係佢哩一輩子最激動嘅情緒!「老婆你好棒!你好厲害!你好勇敢!你好堅強!你好有力!你好美!你好有膽!你好有才華!謝謝老婆!辛苦你了!我愛你!」相信Ella見到老公嘅激動讚賞,心中都會甜笑!

sssartist04

好多網民都立即留言表示恭喜Ella,亦好替佢開心生咗人生第一個勁寶!相信同Ella感情咁好嘅兩位好姊妹係陪Ella入產房見證佢勁寶出世嘅一刻,都一樣有感動落淚!

sssartist08

除咗恭喜Ella,相信好多90後都會概嘆時光飛逝,其實好多人都係由S.H.E16年前初初出道時就開始追捧佢哋,而家Ella已為人母,雖然佢哋已經唔再係少女偶像,但係係大家心目中依然係無人可以取代嘅亞洲第一最強女子天團呀!

sssartist07

見到Ella幸福滿滿,亦期待兩位最美乾媽二人組Selina同Hebe都早日得到幸福啦~

sssartist06

Sourec: Facebook@陳嘉樺 Ella/Google

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載