download GirlStyle 女生日常 app
男神結婚了!8位已封盤嘅男影星,即使結咗婚魅力依然不減呀!

男神結婚了!8位已封盤嘅男影星,即使結咗婚魅力依然不減呀!

Trendy 人氣熱話
By Sammi on 19 Apr 2017
Senior Editor

昨日四大天王中嘅舞王郭富城都結婚喇,消息一傳出,好多粉絲都即刻送上祝福~其實除咗城城,香港都有好多男影星都一早封咗盤,不過佢哋就好似食咗防腐劑咁,不但睇唔出歲月嘅行跡,反而變得成熟穩重嘅佢哋增添多一份男人味!以下8個已封盤嘅男影星,你哋又最鍾意邊個呢?

廣告
廣告

1. 郭富城

近日討論度極高嘅相信就係準新郎郭富城,雖然婚禮一直都保持低調,但都得到全城嘅祝福!

sssartist02

29歲城嫂方媛同51歲嘅郭富城拍拖未夠兩年就已經成功入「城」!兩人雖然相差22年,但城城一直以嚟都保養得好好,從樣子嚟睇,都唔覺得兩人差22年~而有做開健身嘅城城身型簡直就係FIT!

sssartist02

相信而家一眾粉絲都希望兩人快啲生返個「天王BB」~

sssartist01

廣告
廣告

2. 吳彥祖

吳彥祖憑著立體嘅五官同俊俏嘅外貌,一出道時就已經立即吸引到一班少女追棒,初出道當模特兒嘅佢,後來因電影導演楊凡賞識,就成為楊凡下一部電影嘅演員,從此就成為咗電影界嘅男神!

sssartist03

而係2010年吳彥祖都宣佈封盤,同戀愛咗八年嘅女友Lisa S.係南非結婚,雖然令到好多少女心碎,但好多人都覺得佢同Lisa S.好襯,依然都衷心送上祝福!

sssartist05

後來兩人更生咗一個漂亮可人嘅女兒~而結咗婚同身兼父職嘅吳彥祖已少咗出現係大銀幕,但無減粉絲們對佢嘅喜愛!

sssartist04

3. 鄭伊健

廣告
廣告

認識鄭伊健嘅都一定會記得佢係電影《古惑仔》系列時所飾演嘅陳浩南一角,當年嘅陳浩南不論一舉手一投足都已經足以瘋迷到萬千少女!好多女仔都好想做浩南嫂~

sssartist06

雖然浩南哥係2013年都宣佈結婚,滅去咗好多粉絲做浩南嫂嘅夢想!不過身材同樣貌一直都保持得好好嘅佢,仍然仲係帥氣十足,完全同當年嘅浩南哥一樣咁靚仔呀!

sssartist07

4. 周潤發

影帝周潤發一向都係相當親民,因為完全沒有半點明星架子嘅佢,而令到一家大細都好鍾意發哥~發哥常常表示老婆陳薈蓮係個寶,人前人後都非常疼愛老愛!雖然兩人沒有孩子,但可以一齊共度簡單快樂嘅生活都係一種幸福!

sssartist09

男神發哥近年都鍾意行山,如果想有機會撞見發哥,或者都可以選擇行山碰下運氣~

廣告
廣告

sssartist08

5. 任達華

影帝任達華與國際名模琦琦堪稱係娛樂圈裏嘅「神仙眷侶」,相戀多年嘅兩人係1997年就步入婚姻,2005年更育有一女!

sssartist11

任達華出道以嚟緋聞極少,而且佢對老婆同女兒都超疼愛,係圈中出名嘅顧家好男人!

sssartist10

佢哋仲不時會哂出一家人幸福嘅照片,達哥絕對係圈中數一數二嘅好男人呀!

sssartist12

廣告
廣告

6. 劉青雲

相信大家都會記得愛妻號嘅劉青雲當時以《竊聽風雲3》二度獲得金像獎影帝時,係台上嘅佢對太太郭藹明講咗一番感動甜蜜嘅言論:「每次我搭太空船不知道去哪邊,妳總會讓我安全回到地球,多謝妳!」令到好多人都認為劉青雲絕對係真正嘅男神!

sssartist15

其實一直好努力嘅劉青雲曾有過16次提名金像獎影帝,但卻有14次陪跑嘅經歷,不過有老婆郭藹明多年嘅陪伴同支持,劉青雲不但冇灰心,反而仲更努力,最終終於都得到大家嘅肯定,絕對係實至名歸!

sssartist14

「一個成功的男人背後總有個女人,而那個女人付出的,比你的成就更加偉大」雖然兩人平日愛得低調,但愛妻號劉青雲都會不時會講出一啲甜蜜說話,發放閃光彈!

sssartist13

7. 甄子丹
娛樂圈長短腳之戀除咗王祖藍同李亞男,其實影圈界仲有甄子丹同汪詩詩!甄子丹係娛樂圈裏係出名嘅「炫妻號」,愛錫老婆嘅佢係平時嘅電影宣傳,都帶同老婆一齊出席活動!
sssartist18

廣告
廣告

 

sssartist16

甄子丹和汪詩詩育有一對兒女,在微博上,都經常見到佢哋一家人樂也融融嘅幸福畫面~

sssartist19

8. 劉德華

劉德華同朱麗倩相戀24年最終收成正果,雖然當年傳出結婚令好多粉絲都未能接受,不過後來都漸漸得到粉絲嘅祝福!

sssartist22

兩人嘅愛情一直都相當低調,好少會見到佢哋一齊同場出現!係娛樂圈嘅大染缸中,即使朱麗倩青春不再,劉德華都依然緊握著佢嘅手,冇受到外界嘅誘惑,足以證明劉德華係絕對嘅好仔呀!

sssartist20

Source: Instagram/ Weibo/ Google

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載