download GirlStyle 女生日常 app
坐輪椅現身!聲音沙啞嘅華仔首開腔承諾:「我會好快就跑跑跳跳,談談笑笑又出現㗎喇!」

坐輪椅現身!聲音沙啞嘅華仔首開腔承諾:「我會好快就跑跑跳跳,談談笑笑又出現㗎喇!」

Trendy 人氣熱話
By Sammi on 20 Apr 2017
Senior Editor

早前劉德華於泰國拍廣告時墮馬受傷,其後仲需要全面停工,好好休養!而有份參演電影《拆彈專家》同擔任主角嘅華仔雖然係首映當日未能出席,但出名錫粉絲嘅佢都有為一眾影迷以錄影現身,並坐住輪椅交代最新狀況,令一眾影迷都相當感動呀!

廣告
廣告

華仔係錄影度聲音聽落去有啲沙啞,但著上一套黑色西裝嘅佢,依然都係相當帥氣!

sssartists05

華仔先用戲中角色介紹自己:「大家好,我係爆炸品處理課嘅高級督察章在山,我今日有突發事在身,嚟唔到現場,但係我哋有一班手足,係到同大家解除危機!」

sssartists04

之後就感慨咁表示:「宣傳唔係你想宣傳就得,要上天批准㗎,所以今次個天就要我休息一輪,希望我可以精精神神再見到大家!」

sssartists02

見到一班手足咁落力跑宣傳,華仔非常貼心咁逐一點名去致謝每一位演員、導演同台前幕後嘅工作人員等人,「係我哩套戲入面有句說話就係用『生命保護生命』,佢哋係未來日子會代替我用『生命保護生命』,去到世界各地去宣傳《拆彈專家》!」

sssartists03

最後華仔向導演承諾:「我會好快就跑跑跳跳,談談笑笑又出現㗎喇!」粉絲們聽到都好感動,相信哩個亦係對粉絲們嘅一個諾言!(華仔,一眾粉絲都等緊你呀!)不如大家一齊集氣祝福華仔早日康復啦!

Source: Youtube

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載