download GirlStyle 女生日常 app
邦民女要嫁人喇!27歲陳嘉寶同35歲半億「財」俊宣佈結婚,兩人甜蜜表示準備好步入人生另一個階段!

邦民女要嫁人喇!27歲陳嘉寶同35歲半億「財」俊宣佈結婚,兩人甜蜜表示準備好步入人生另一個階段!

Trendy 人氣熱話
By Sammi on 25 Apr 2017
Senior Editor

今日下午,27歲邦民女Anjaylia陳嘉寶係Instagram宣佈要結婚啦,並且已經確定將於今年嘅11月25號為大婚日子呀!形象一直清純可愛,繼「邦民女」廣告後為人所熟悉嘅Anjaylia,後來係TVB劇集《女人俱樂部》飾演少女版小詩一角立即人氣急升,非常有觀眾緣~而家仲宣佈埋結婚,唔知會唔會令到一眾男粉絲心碎呢?

廣告
廣告

sssartist01

24歲先第一次拍拖嘅Anjaylia,而Epaphras就係佢人生中嘅第一段愛情,兩人當初係教會上相遇、相識、相知、相愛,到今日已經超過咗四個年頭喇!而金融「財」俊嘅男友Epaphras就坐擁半億身家,絕對係年青有為!

sssartist02

大婚之日就定為11月25號,Anjaylia已經一早叫定親朋好友預留日子啦~

sssartist09

「今天,很高興的跟大家宣布我們已經準備好要步入人生中的另一個階段了~」雖然人生將會走去新嘅一頁,但Anjaylia仍會係工作上繼續努力,為自己夢想好好奮鬥!

sssartist05

廣告
廣告

sssartist04

Anjaylia一直都有努力工作,係幕前都有嘗試過唔同嘅演出,除咗《女人俱樂部》飾少女版小詩,仲有近年係《殭》飾演嘅何月,而家仲拍攝緊《誇世代》,相信粉絲們都期待緊佢嘅最新電視作品~

sssartist06

除咗拍電視劇,Anjaylia都會不時出現係大螢幕上,如《人約離婚後》、《紀念日》、《沒女神探》都係做第二主角~

 

sssartist07

其實一直蜜運中嘅Anjaylia不時都會係Instagram上發放閃光彈,經常post出甜蜜嘅相片,簡直係羨剎旁人呀!

sssartist03

而家Anjaylia同男朋友Epaphras都為大日子作好準備,更向各位嘅祝福表示謝意!

sssartist09

相信一眾粉絲都會好好期待Anjaylia嘅大婚日子㗎!

sssartist08

 

Source: Instgram@anjaylia/@epaphras/weddinghk

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載