download GirlStyle 女生日常 app
幻覺嚟啫嚇我唔到嘅!《不懂撒嬌》破天荒學美劇玩第二季,第一季仲有兩日就完?

幻覺嚟啫嚇我唔到嘅!《不懂撒嬌》破天荒學美劇玩第二季,第一季仲有兩日就完?

Trendy 人氣熱話
By Daphne on 12 May 2017
Senior Editor

有睇開美劇嘅觀眾都知,佢地好鍾意以季度做單位,成日都玩SEASON幾SEASON幾吊住觀眾癮!原來今次全城熱播嘅《不懂撒嬌的女人》除咗有破天荒4K實景拍攝之外,仲破天荒學埋美劇玩第二季!

廣告
廣告

吓,第一季兩日後(14號)就完?Cherry同Saving啱啱先一齊咗炸喎!我唔信!

d6207b3c304d34dd8495043b61d2b395

唔係標題黨扼大家入嚟睇,而係《不懂撒嬌》編審朱鏡祺自己講㗎!朱鏡祺話第一季會係第14集(14號播出)完結,相信聽到嘅人都會一頭霧水,咁第二季究竟拍咗未?幾時播啊?

29137071b7d704087c4cc9f62f4a2c63

平時美劇下一季分分鐘等半年,不過TVB話明今次係破天荒當然零舍唔同啦!因為《不懂撒嬌》第二季原來就係第15集開始.....唔好反枱住,朱鏡祺話加入季度概念絕對唔係扼嬲,而係想劇情更加緊湊吸多啲後生觀眾咁話!

maxresdefault

真係嚇到Saving眼都反埋,心都離一離,好彩仲有得晚晚睇Saving!咁究竟第二季係點玩法先?

28JLL016__20170428_L

其實《不懂撒嬌》總共就有28集,不過編審就特登將頭20集嘅劇情濃縮到14集,換言之劇情就好似快左一半咁!而朱鏡祺話大家睇第14集亦都會有種大團圓結局嘅感覺,但係好戲再後頭,第15集又會開始一個時空完全唔同嘅故事發展咁話~

image

佢仲話頭14集嘅時空係壓縮咗,大家可以當頭14集係幾個月內發生嘅事,而15集打後就係幾年後嘅事咁樣理解~

sssartist09

嗱!講到咁精心舖排同製作,真係搞到人好期待第15集之後嘅發展!不過希望第14集嘅結局唔好係BBQ嗰啲行嘢嚟hea觀眾啦~

source: weibo、instagram

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載