download GirlStyle 女生日常 app
只要係香港人就會有共嗚!《不懂撒嬌》20句愛情、職場貼地金句集合,呢個世界公平咩?

只要係香港人就會有共嗚!《不懂撒嬌》20句愛情、職場貼地金句集合,呢個世界公平咩?

Lifestyle 生活 Trendy 人氣熱話 Girl's Talk 女生密語
By Daphne on 22 May 2017
Senior Editor

《不懂撒嬌》就嚟步入最後一周結局篇,相信觀眾都好唔捨得!隨住劇情愈嚟愈緊湊,噚晚就講到Cherry同Saving返返傲星interview,點知畀賤Han同游生激親嘅Saving大爆seed,重演《創世紀》金句,睇到打工仔勁有共鳴啊!今次小編精選咗20句愛情、職場貼地金句,睇下邊句最中啦!

廣告
廣告

#愛情篇

「不要放男人到大陸工作,十個上去,十個都淪陷。」

6jpg

「事業線嘅野,一吋長,一吋強」

不懂撒嬌的女人5

「香港30歲以上嘅女人,每三個就有一個嫁唔出,我同你唔可以做嗰一個!」

myunfair-skills_62

廣告
廣告

「Saving係Oxford Dictonary嘅解釋係節約,係存款,仲係挽救咁解。我話過攬你就攬你,我Saving做得到先講得出!」

wnep050p01c

「我哋兩個人一齊最緊要係我哋開心,人哋點睇唔重要!」

165bff78b29682d29967659850ab0ccc

「你幾辛苦嘅嘢我同你分擔,辛苦就可以減半,開心嘅嘢可以同我開心share,開心就會加倍,我希望可以做到你心目中嗰個人」

tumblr_inline_opog857FNA1u03abq_1280

「我係一個冇定力嘅男人,我比一般男人更冇定力,你可唔可以管住我啊?」

4b2bbda2de00b7692a0ea207a51570cc

廣告
廣告

「其實我要嘅嘢唔係好多,我只係想有一個我愛佢,佢又愛我嘅人,陪我一齊生活、一齊老!」

4b2a24c5931a1eb9f30698827b3c2398

#人生篇

「我唔係貪,我係慳!底線同底褲一樣,幾慳都要著住!」

myunfair-skills_233

「我唔係想發達,我係想做少少嘢令到呢個世界因為我而有少少唔同!」

201718

#職場篇

廣告
廣告

「諗嘢要Rational,講嘢要Critical,每一個字都要Functional!」

7

「出嚟做嘢如果你淨係得一個locker就要追求一張檯,有咗張檯就要追求Partition。冇窗變有窗,山景變海景,最後就係數地磚,一般人嚟計,每3年令自己多一格地磚都算好叻!」

myunfair-skills_181

「女人冇男人唔使死,男人會呃你,份工唔會,學似我咁,嫁咗俾公司,咁咪仲有尊嚴!」

2017050111

「有時老細問你問題唔係想你答個答案,係想你講出佢心入面個答案!」

20170517

廣告
廣告

「我唔係冇食過(屎),我安份守己,日搏夜搏,我賺得嗰一萬幾千,我唔係冇食過,但係呢班人呢?」

0ffca8b984dba733c696df95e41bc73c

「淨係識攞少少錢,攞少少時間,出嚟炒呢樣,升嗰樣,跟住就喺度巴之閉,咁叫公平咩?」

86c5b14f66e8ac38da58a84e1c7567a7

「點解佢地要用成世人嘅時間,去搵份咁嘅安安定定嘅工呀?」

26dc301ce63b1359693c6f29d0f26e96 (1)

「因為有你呢啲咁嘅有錢佬喺度玩野呀!越有錢越有得玩,呢個世界公平咩?呢個世界公平咩?」

1da9378661f28e5f2f8aaa3d1bf3d7bd

「做老細係要負社會責任,要照顧員工,同埋要令呢個世界有少少唔一樣啊!」

source: tvb.com、mytvsuper

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載