download GirlStyle 女生日常 app
【著旗袍香港一日遊】

【著旗袍香港一日遊】

Lifestyle 生活 Photography 打卡攝影
By Silvia on 22 May 2017

繼和服同韓服,終於著返本土服旗袍喇!宜家香港都可以租借旗袍,岩哂未約得齊去旅行嘅閏蜜們回到過去。而且老闆更會親自到上海取貨,款式精挑細選過後保證夠哂時髦!去著旗袍之前我都有以下FAQ疑問,希望可以解答到你地!

廣告
廣告

unnamed (23)

unnamed (25)

FAQ1: 入面設有影樓幫你影埋?
ANS1: 無,但可以自行岀外租借影樓。為節省費用,建議揾啲仍保存舊街角面貌地方拍照。建議拍攝地點如下:
(中上環)都爹利街、石板街、必列者士街、裕林臺、永利街、摩羅街、西港城
(其他地方)灣仔利東街、北角新光戲院 、電車路的站口、金雀餐廳 、美都餐室
(時代交錯feel):馬路口、七姊妹道、天星碼頭、大坑

FAQ2: 旗袍會很窄嗎?
ANS2: 放心,旗袍有分Size。而且鈕扣經調整過而不會太難穿著,仍建議影相前一刻要深呼吸。 哈哈

FAQ3:可以Walk in嗎?
ANS3: 不可以,必需FB inbox “ https://www.facebook.com/Yanshangkee “或致電 91445228預訂(以免摸門釘)。建議平日租借較少人點。

FAQ4: 啲衫乾淨嗎?
ANS4: 每次還袍後都會徹底洗乾淨,款式每日都有唔同款架!另外,揀旗袍時,因衛生問題都只可以到鏡前併上,揀岩就著上身變小芙蓉。

unnamed (26)unnamed (27)

一日包旗袍租岀外,價錢包埋頭髮造型及手袋耳環借用,非常體貼。

unnamed (28)

大門口見到SOHO酒店富對聯就係喇! 嫣裳記個牌其實係對聯上面正中間位置。

unnamed (29)

見到彩布門口便是,接住敲門便可。

unnamed (30)

嫣裳記旗袍店
地址: 中環伊利近街16A號 C 單位
辦工時間: 9:00-19:00
租借費用: 每人$380/一日 (最遲18:30還衫)

如喜歡我的介紹,可以follow 我FB/IG:
Facebook: www.facebook.com/Silchufa
Instagram: www.instagram.com/Silchufa/

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載