download GirlStyle 女生日常 app
【數字遊戲——心理質素影響生活質素】

【數字遊戲——心理質素影響生活質素】

Bloggers 專欄
By Phoebe on 25 May 2017

無論你係20+?定係30+?又或者係40+?
呢個都只係一個數字
心理質素決定生活質素
唔好比一個數字去影響你嘅心態,規限你嘅生活

廣告
廣告

你想擁有優質生活,首先要調理優質心態

年齡係女人嘅秘密?
如果你妥善對待自己,那怕50+,你都一樣可以擁有20+嘅身材,30+嘅容貌,40+嘅歷練。

unnamed (24)

年齡規限者:
被年齡層面去局限自己嘅生活,尤其係年紀漸長,開始降低對自我嘅要求又或覺得將會被社會淘汰,久而久之,個人自我價值觀直線向下滑。

年齡直線向上,更加要好好策劃自己嘅人生,自我增值,擴闊社交圈子。當五六十歲嘅時候,對著鏡子,可以驕傲而又自信地笑著!

悲觀主義者:
笑容消失,思想負面,生活消極。好少嘅事都會勾起佢地情緒上嘅波動,驚天地泣鬼神,猶如世界末日。

人生總會遇到許多挫折,大大小小嘅問題每日都會發生,將快樂擴大,憂傷縮小,平靜下來,會發現小事一樁,無需介懷,無謂令情緒被人或事牽引著。

我始終相信:
相由心生!
心境可以由自己控制!
活著就是要令自己快樂!

unnamed (25)

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載