download GirlStyle 女生日常 app
【港女是有一種格】

【港女是有一種格】

Bloggers 專欄
By Car 姐 on 26 May 2017

笑玩江湖,我地可以分享好多野

廣告
廣告

番工煩爆,飲食玩爆,美容靚爆,愛情愁爆,我地乜都講。

近排熱話,港女係咪真係不懂撒嬌,有親戚問我,Mall 姐係咪真係有其人,係咪會咁癲呀?

我想講,都係既,我唔係咩公司高層,不過條 team 都有7, 8 個。

平時真係好忙,我講好11:00開會,真係好憎人11:00時先跑去洗手間。都話11:00開會,乜事要我等先?等吓一個等吓又一個,食飯架唔喎!

「燥底」可能又係我呢行既特性,加上呢行既女人特別多,差不多每個都非等閒之輩。以我多年所遇,每當遇上不順之事,講野無尾音寸咀粗口都好齊吓。真既,我真係好少聽到國產式台妹式溫嗲。如果果日忽然有同事咁講野,大家會會驚囉!

香港既女人,某程度上就係有獨特性既品格。

喜歡唔喜歡?很難説吧

總之,我就是我

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載