download GirlStyle 女生日常 app
OPEN ENDING係爛尾定完美結局?為滿足觀眾《不懂撒驕》SAVING、CHERRY加插彩蛋,反而劣評如潮!

OPEN ENDING係爛尾定完美結局?為滿足觀眾《不懂撒驕》SAVING、CHERRY加插彩蛋,反而劣評如潮!

Trendy 人氣熱話
By Evelyn on 29 May 2017

萬眾期待既《不懂撒驕的女人》終於係昨晚大結局~雖然之前盛傳SAVING、CHERRY將會SAD ENGING,但又傳話為左滿足歡眾所以會補拍個HAPPY ENDING比佢~傳足咁耐琴晚真正既結局終於揭曉!可惜網民好似唔多滿意,仲大罵呢個OPEN ENDING完全唔合邏輯慘過一齊BBQ呀!不過都有網民大讚王浩信既演技完全救返晒成個劇情,評論咁兩極,你又點睇?

廣告
廣告

000009527684_1493198768

宜家馬上重溫下琴晚片段先,係未知有彩蛋既情況之下~我相信各位歡眾見到SAVING終於重遇CHERRY呢一幕,都馬上緊張起黎!終於可以一齊返啦!

IMG_6202 IMG_6203 IMG_6206 IMG_6208

你以為追唔到車,點算呀?結果竟然係CHEERY返轉頭!苦等2年、風雨不改咁影相SD比CHEERY,終於重遇既時候SAVING甜到!IMG_6209 IMG_6210 IMG_6211 IMG_6212

可惜當想送上SAVING為CHEERY專設既手環既時候,竟然發現CHEERY帶左戒指!睇到呢到我相信所有觀眾同小編一樣,大叫:下!唔係HAPPY ENDING架咩!!IMG_6213

SAVING 一秒由開心既情緒變成忍住唔喊,呢個MOMENT我相信每個人都好心UP!IMG_6214 IMG_6215 IMG_6216

強忍淚水既SAVING真係好慘呀T_T!我相信好多觀眾睇到呢到都已經眼濕濕⋯⋯IMG_6217 IMG_6218 IMG_6219

好啦當你以為完啦!唯有接受SAD ENDING既時候⋯⋯點知原來結尾準備左個彩蛋!SAVING跌左個十蚊由CHERRY執到,最重要係咩?就係CHERRY無帶戒指呀!一句「對望超過5秒係咪真係會有事發生?」黎完結呢個彩蛋,成為左一個比人鬧爆既OPEN ENDING!

IMG_6221 IMG_6222

IMG_6223

呢個嚇親人既OPEN ENDING彩蛋, 評價完全係劣評如潮!不少人都直指個ENDING不個所謂!不過就做得超好,繼渠頭之後又一代表作!

323

3232323

你又覺得呢個 ENDING 算係完全結局定係爛尾呢?

Source:TVB/FACEBOOK

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載