download GirlStyle 女生日常 app
你地應該早啲拍劇!盤點4個「有觀眾緣但冇歌手運」男星,你最鍾意睇邊個拍劇?

你地應該早啲拍劇!盤點4個「有觀眾緣但冇歌手運」男星,你最鍾意睇邊個拍劇?

Trendy 人氣熱話
By Daphne on 02 Jun 2017
Senior Editor

近排王浩信因為飾演Saving哥而人氣急升,係TVB捱足8年終於成功入樓兼彈起,絕對係歌壇轉戰影壇嘅成功例子!其實有好多男藝人都係冇乜歌手運但演戲大家又好受落!

廣告
廣告

1. 王浩信

誰都MK過那個沒有~男神SIGNAL WONG原來係有次唱K嗰陣畀經理人發掘入行,先plug過唱K必點嘅《愛與被愛》、《拖字訣》等等K歌!不過當時紅歌不紅人,拎完幾個新人獎之後係樂壇唔算有太大嘅發展空間~

file20170513015702_3_966

約滿之後就轉戰大台拍劇,但都唔係一下彈起架!由《刑警》開始有人留意到佢,但嗰陣睇都仲係未洗走歌手味~到《樓奴》第一次擔任男一開始入入地屋,仲被提名「最佳男主角」添!

346333

16年嘅《EU超時任務》可以話係彈起嘅關鍵點,演技備受大家認同,仲好多人覺得佢應該攞最佳男主角!

4363634634634

廣告
廣告

到啱啱播完嘅《不懂撒嬌的女人》,王浩信憑住極討好嘅暖男角色成功俘虜少女同師奶心!嚟緊大台重頭劇《溏心風暴3》同《踩過界》都將會見到王浩信,成為大台一線小生絕對不是夢~

547745

2. 黃宗澤

其實.....小編本身都幾鍾意BOSCO架!憑住青靚白淨嘅小生樣,再埋生鬼演技,BOSCO一早就入哂屋!點知大台無啦啦又走去捧BOSCO做歌手,又畀哂主題曲佢唱咁.......

https://www.youtube.com/watch?v=zlmvatxSbnA

呢個真係聽一次笑一次,不過冇歌手運唔緊要,大家都好鍾意睇你做戲架BOSCO(心心眼)!

1373191201_330d

可惜BOSCO已經離開咗大台,近年努力北上搵人仔同拍電影,香港觀眾好掛住你啊!

廣告
廣告

235252

不過嚟緊《溏心風暴3》就會見到BOSCO喇!兩大男神合體,唔係唔睇啊嘛?

56599

3. 張繼聰

2005正式加入樂壇嘅張繼聰一直都係走實力派路線,又唱得又作得,可惜係樂壇唔算有好好嘅成績~

5747

2012正式加入大台拍咗《巨輪》、《食為奴》,《忠奸人》、《老表,你好Hea!》及《收規華》等等,憑著鬼馬同生動嘅演技成功入屋,搞到大家差啲都唔記得阿聰之前係歌手!之前《幕後玩家》嘅演出亦都備受肯定,嚟緊應該都會成為大台力捧小生之一架喇!

34636346

4. 吳卓羲

別怪她~別怪她~相信各位90後都一定識唱!雖然阿ROY呢首歌成為卡拉OK熱爆歌曲,不過之後都只係唱下劇集同兒歌主題曲咁~

635777

雖然阿ROY唱歌技巧唔算好好,不過大家都覺得好有「娛樂性」!(笑)有觀眾緣咪就係呢啲囉!

54444

其實.....大家唔係唔鍾意聽你地唱歌,不過大家都係鍾意睇你地拍劇多啲!你又最鍾意睇邊個拍劇?

source: instagram

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載