download GirlStyle 女生日常 app
【姐妹】

關於姐妹,Car 姐講既係親姐妹,唔知有幾多人到長大後都 friend過打band

廣告
廣告

Car 姐屋企有三姐妹,Car 姐就梗係大家姐。由於大妹同我年紀相約,細個時,呀媽總係鐘意將我地打扮成孖公仔,最核突!?

細妹細我好多年,但唔知點解從來無代溝。

姐妹實有嗌交既時候,以前梗有想過一掌打死佢,但一到要借錢買 yes 同 swatch 時就會記得放下屠刀。

Car 姐有一段時間唔喺香港住,大妹會儲錢去探我。唔好以為好簡單呀,以前啲機票邊有好似而家咁平,佢做左一個月美心姐姐先可以去探我呢個家姐。

大個左,大家都無一齊住,但感情絕對無差到。我地會經常 whatsapp 傾偈,又或者互相取笑,又會攞番啲舊事舊相狂笑。始終,呀媽同家姐,會係喺你形象上比你最多童年陰影既人。而只有姐妹,先會可以由細開始經歷,然後無恥咁無限loop到永恆。

我好慶幸同親姐妹關係咁好,你又有無?

unnamed (13)

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載