download GirlStyle 女生日常 app
點解佢地完全唔識老?盤點香港娛樂圈5大凍齡女神,對比照真的超驚人!

點解佢地完全唔識老?盤點香港娛樂圈5大凍齡女神,對比照真的超驚人!

Trendy 人氣熱話
By Rachel on 20 Jun 2017
Digital Editor

大美人李嘉欣生日快樂!唔講唔知原來女神已經47歲,真係完全睇唔出呀~喺女神輩出既娛樂圈,又有幾多位女神能夠經得起歲月的洗禮,美貌依然呢?以下的幾位凍齡女神出道多年,但歲月似乎沒有在她們的臉上留下痕跡,仲係同啱啱出道時一樣咁靚呀~

廣告
廣告

4KWz-fyhfxph1373662

李嘉欣

Untitled collage (3)

Untitled collage (4)

有著混血美艷外型既大美人李嘉欣,一向被譽為「最美麗港姐」,今年已經四十七歲既佢,五官依然深邃,皮膚更加係緊緻幼細,顏值一啲都唔輸當年!

黎姿

Untitled collage (6)

廣告
廣告

Untitled collage (7)

黎姿是不少男士心目中的夢中情人,「細細粒」有幾正相信都唔洗小編多講啦~已經45歲既女神依舊清麗脫俗,個樣同以前簡直一啲都無變呀,仲係咁楚楚動人,到底係點做到架?

邱淑貞

Untitled collage (10)

Untitled collage (11)

邱淑貞作為八、九十年代性感女神,自1999年同香港時裝公司I.T創辦人沈嘉偉結婚後,就息影淡出娛樂圈。已經係三女之母既佢,無論容貌同皮膚,都重係好似少女一樣,咁樣逆齡生長法真係太犀利喇!

朱茵

Untitled collage (9)

廣告
廣告

Untitled collage (8)

 

當年令人驚艷既紫霞仙子打動左唔少人既心,亦係影迷心目中無可取代既經典~朱茵早前係中國綜藝節目中再次著起招牌既紅白仙服扮演紫霞仙子,凍齡美貌同甜美既笑容幾乎同廿年前無分別呀!

周慧敏

Untitled collage (12)

Untitled collage (13)

講凍齡又點少得「玉女掌門人」周慧敏!被譽為「不老傳說」既佢已經48歲,但仍然係一啲老態都無,仙氣依舊,唔通真係食左防腐劑?

看到她們保養的這麼好,小編真的覺得年齡完全不是問題呀~

Source: Weibo,Instagram

 

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載