download GirlStyle 女生日常 app
《踩過界》今晚啟播定成熱潮!王浩信出演超型「失明大律師」,再爆金句誓引回響!

《踩過界》今晚啟播定成熱潮!王浩信出演超型「失明大律師」,再爆金句誓引回響!

Trendy 人氣熱話
By Evelyn on 23 Jun 2017

等到頸都長~播足成個星期《賭城群英會》,令人期待既《踩過界》終於今晚啟播啦!雖然播放時間定於星期六日9:30,令網民大罵大台有意讓此劇成炮灰!但都阻唔到王浩信既大人氣,劇未播就已經引起大量網民討論~氣勢如虹!

廣告
廣告

IMG_7037

今次王浩信係《踩過界》出演超型「失明大律師」,每一個造型、一舉手一投足都型格十足~即使出演視障人士都完全收唔埋佢既帥氣!

IMG_7033

IMG_7025

IMG_7034

而此劇製作相當認真,除左準備左「凸字卡片」作道具之外,王浩信同蔡思貝仲一齊到盲人中心體驗同學習添!唔知真正播出時,會唔會有甩漏位比眼利既網民捉到呢?

IMG_7027

IMG_7038

故事講述王浩信飾演既失明大律師文申俠因失明而練就出「超強四感」,為了公義縱然「踩界」都義無反顧!

IMG_7028 IMG_7031

而王浩信亦會係此劇中頻頻爆金句~單單一句「當法律唔能夠再伸張公義既時候,現實既世界將會比盲人世界更加黑暗!」相信能夠引起觀眾回響反思!

另外一大看頭就係千雪BB既客串啦!Madam Ling同渠頭呢一對一直都係觀眾既腦海揮之不去,唔知呢次既客串又會帶黎咩新火花呢!IMG_7036

王浩信仲會同蔡思貝、李佳芯有多場對手戲,大家就期待一下佢地既表現啦!

X3b9y5AL_04aeae_c2x

Source:TVB

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載