download GirlStyle 女生日常 app
嬴的士陳成條街!35歲阿SA甜蜜承認新戀情:「而家好開心」,億萬太子爺原來係連詩雅舊愛!

嬴的士陳成條街!35歲阿SA甜蜜承認新戀情:「而家好開心」,億萬太子爺原來係連詩雅舊愛!

Trendy 人氣熱話
By Daphne on 29 Jun 2017
Senior Editor

35歲嘅阿SA係娛樂圈經歷過兩段感情但都係分手收場,同鄭中基離婚之後遇上陳偉霆,不過五年姊弟戀亦都係兩年前告吹~不過大家唔洗戥阿SA擔心,因為阿SA而加名花有主喇!男友仲嬴的士陳成條街添~

廣告
廣告

當年阿SA同鄭中基開記招宣佈離婚,真係大家都大跌眼鏡!不過而加兩個都分別有個完滿結局實在太好喇~

125439743

之後阿SA同同公司嘅陳偉霆高調拍拖,雖然當時男方未走紅,不過阿SA仍然都係身邊默默守護五年,但可惜最後戀情都告吹~

Img384351022

經歷過兩段感情嘅阿SA好明白娛樂圈「見光死」嘅道理,所以對於呢段啱啱萌芽嘅戀情都好小心處理!

0da4b2286b9b718b519092fb579a651d

男友來頭亦都唔少,奪得阿SA芳心嘅就係堪稱億萬太子爺嘅麻雀館太子爺Anthony Shek(石恆聰)~

廣告
廣告

54848

原來戀情曝光係因為阿SA畀傳媒影到佢兩度去男方畢架山道大宅過夜,熱戀期嘅威力真係犀利啊!阿SA亦都透過經理人大方回應:「而家好開心,多謝大家關心,其他唔講咁多喇~」

434

今次冇再收收埋埋,阿SA一下就大方承認新戀情,睇嚟都對呢段感情相當有信心啊!

689

而阿SA嘅新男友絕對可以用「高、富、帥」嚟形容!除咗坐擁億萬身家之外,外表亦都絕對青靚白淨,絕對係一個荀盤嚟!原來Anthony之前同連詩雅亦都曾經有過一段情,不過就盛傳係因為連詩雅太爛玩令到戀情告吹~

585da3d49a819a9781682103b07e6b2c

一眾90後可以話睇住阿SA成長,由小女生脫變到成熟女人,愈大愈有魅力!而加見到佢名花有主都好戥佢開心啊!希望今次阿SA同男友可以開花結果啦~(撒花)

6888

source: instagram、sina weibo

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載