解開素顏秘密!必試凍齡魔法「素顏光」,以後素顏影相都自信唔洗P圖〜

解開素顏秘密!必試凍齡魔法「素顏光」,以後素顏影相都自信唔洗P圖〜

Beauty 美妝 Skin Care 護膚
By Helen on 25 Jul 2017
Senior Editor

每個女仔都渴望擁有淨白無瑕的肌膚,但紫外線、空氣污染、壓力等因素令肌膚加速老化變差,想留住青春改善膚質,素顏都依然自信美麗,就要及早採取行動令肌膚逆齡重生啦!

唔少女仔都面對肌膚鬆弛、毛孔粗大、色斑、暗啞等肌膚老化問題,隨時令你睇上去老幾歲!

sad

膚質差就靠化妝,但用厚粉遮掩只會愈化愈差,唔化又唔敢出街見人,只會造成惡性循環,皮膚想變好都難...

makeup

好羨慕人地素顏都咁靚!到底有冇方法可以一次過KO膚質問題,令肌膚逆齡重生做個凍齡美女?

Screen Shot 2017-07-20 at 4.48.25 PM

來自美國的 clear + brilliant®素顏光就是你的凍齡秘密武器啦!依款專為抗老化肌膚所設計的全新激光醫學美容療程,使用溫和分段式激光能量,在皮膚上均勻地產生無數微小治療區,以更年輕的皮膚組織取代受損的皮膚*1〜療程後可即時回復日常生活,方便忙碌又貪靚嘅女生!

Screen Shot 2017-07-20 at 3.54.30 PM

整個過程安全簡單,每次只需要 30 至 45 分鐘便完成,治療後就有明顯改善,令肌膚回復細緻嫩滑、全面改善膚質、收細毛孔和煥發光澤,告別色斑、膚色暗啞不均等問題*2,3,肌膚彷如逆齡重生,Tune返年輕光彩 !

fd891df200fe1376ce5d117cf307d888

從根本改善膚質,令你日日都可以自信咁素顏示人!以後影相唔洗化妝唔洗P圖,肌膚都依然嫩白年輕,每個角度都自信美麗!趕快體驗 clear + brilliant®素顏光,迎接你的素顏新生活吧!

e4ab0cabd8e937f1b30414a3e074a040

*即時效果及可維持時間長短,因個人肌膚、年齡、老化程度、生活作息及飲食習慣而異。

參考資料:

1. Data on file. Erica Lee Elford, MS., et al.  (2012) Enhanced Skin Permeability of Ascorbic Acid after CLEAR + BRILLIANT Permea Laser Treatment. Solta Medical Inc.

2. Saedi, N, et al. (2013) Journal of the American Academy of Dermatology. 68(1): 113-118

3. Marmon, S., et al. (2014) Lasers in Surgery and Medicine. 46(5): 375-379

Supported By:clear + brilliant®

Source:pinterest

HK-SU-2017-07-021

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載