download GirlStyle 女生日常 app
Angelababy素顏吹頭引80萬網友搶看!被讚美翻之餘卻遭部分網友質疑「用了美肌」?

Angelababy素顏吹頭引80萬網友搶看!被讚美翻之餘卻遭部分網友質疑「用了美肌」?

Trendy 人氣熱話
By Rachel on 17 Aug 2017
Digital Editor

估唔到吹個頭都吸引都80萬網友爭住睇呀!講緊邊個?咪就係啱啱升為人母嘅Angelababy囉!

廣告
廣告

61e44b02gy1fh826dqruej228g3cob29

Angelababy產後極速修身,身材無走樣之餘好似仲fit過之前!每次post出靚相都會被網民大讚少女味濃,一啲都唔似生完BB~

61e44b02gy1fh825xu38qj211x1jkhdt

近來忙著拍戲嘅Baby喺15日晚更新微博動態,貌似素顏嘅Baby吹住頭出鏡,並配文「好久不見了,頭髮吹乾了,晚安」。妝前妝後毫無差距嘅好膚質同少女氣息引發網友暴動,影片更加登上微博熱搜榜嘅冠軍,至今已經超過80萬人次瀏覽!

ihfds

影片中的Baby頭髮雖然被吹得亂七八糟,但絲毫唔影響女神清秀嘅顏值,依然可以見到水汪汪嘅大眼、高鼻同櫻桃小嘴,同平時淡妝時分別唔大,難怪引發一眾網友讚嘆「素顏也是女神級!」、「吹頭髮也像拍MV」、「隨便截圖都是女神」。

jhdfkj

被網民激讚嘅同時亦有聲音質疑Baby係用咗濾鏡美肌效果,根本唔係真正嘅素顏,更加翻出以往Baby被拍到嘅素顏照做對比,指「自拍」和「他拍」分別超大!

1478701011698455

小編就覺得今次Baby因為素顏而捱鬧就真係有啲冤枉,畢竟佢都無講過自己係素顏出鏡~唔知大家對呢件事又點睇?

Source:Weibo

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載