引領K-Beauty 熱潮!LANEIGE聯乘韓國潮牌YCH推限量妝物,激靚包裝絕對值得收藏〜

引領K-Beauty 熱潮!LANEIGE聯乘韓國潮牌YCH推限量妝物,激靚包裝絕對值得收藏〜

Beauty 美妝 Makeup 彩妝 Trendy 人氣熱話
By Helen on 05 Sep 2017
Senior Editor

韓妝出名包裝靚又好用!今次LANEIGE就聯乘韓國時裝品牌YCH推出限量妝物,以玩味波點及優雅魚骨紋布料為主題,充滿時尚感嘅包裝,絕對會造成瘋搶熱潮!YCH依個品牌唔少韓星都熱捧〜率先帶你睇定至潮嘅新品啦!

500 500 En

LANEIGE meets FASHION 企劃已踏入第四年,每年都會掀起全球瘋搶,今次聯乘的韓國時裝品牌 YCH由設計師Yoon Choon Ho創立,短短兩年就火速興起成為話題潮牌,唔少人氣韓星如朴寶劍、李聖經、朴信惠、金智媛等都係品牌Fans,男女韓星都爭住著!

ych100

甚至少女時代太妍的演唱會造型都是 YCH 出品,就知道幾Hit幾勁啦!

ych11

YCH時髦、創新、大膽的設計令韓星熱烈追捧,今次與LANEIGE合作更激出時尚新火花,把 YCH 2017 年秋冬系列的設計及精髓結合 LANEIGE 最潮妝品,推出多款以玩味波點及優雅骨紋布料元素為主題的限量妝物,誓必引領下一輪K-Beauty 熱潮!

Screen Shot 2017-08-21 at 11.27.37 AM

其中Skin Veil Base Dot Cushion更用上YCH 2017 年秋冬系列設計的同一布料,拎上手絕對有韓星風範!

ych2

依款Cushion可透過光線折射修正膚色,備有兩款色調選擇,淺紫色可修正偏黃及暗啞膚色;淺綠色則最啱面部有紅印及偏紅膚色用!一拍即可告別油光同毛孔,特別加入的珠光波點,更令肌膚加倍水嫩透亮,絲滑剔透美肌一盒搞掂!

ych222

另一必搶新品就係Two Tone Matte Lip Bar, 4款限量絕配雙色組合,讓你一抹畫出奪目啞緻雙色唇妝,更能撫平唇紋,讓雙唇維持飽滿水潤!波點包裝優雅又不乏少女味,絕對要入手啦〜

PressLogicPhoto from PressLogic

ych5

Eyebrow Cushion-cara同樣換上玩味波點包裝,Two Tone 雙色設計集眉筆、眉粉、染眉膏於一身,讓你靈活調較及配搭深淺色調,輕鬆打造韓妹嘅自然的眉妝,特別配方更防水、防汗、不暈染,妝效持久!

PressLogicPhoto from PressLogic

想擁有韓星熱捧嘅潮牌出品,就一定要入手LANEIGE x YCH 限定系列!依加登記並購買任何指定產品,仲可免費獲贈迷你版泡泡醒膚面膜30g 乙支!
立即登記:https://goo.gl/4NF48S

PressLogicPhoto from PressLogic

Text: Girls editorial

Photo Source:instagram

Supported By:LANEIGE

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載