download GirlStyle 女生日常 app
【唔做德成同工— 用無印4件化妝品打造紅潤素顏妝】

【唔做德成同工— 用無印4件化妝品打造紅潤素顏妝】

Beauty 美妝
By Silvia on 11 Sep 2017

放假都不想用太多化妝品,同無印一樣,簡單就是舒服美。而且這個精神嘅素顏妝只需4樣化妝品,仲只係HKD300有找。全部化妝品仲可留待化全妝時使用,好抵呀!

廣告
廣告

unnamed (34)

unnamed (36)

Step1: Muji Base Control Color (Pink) HKD 95
帶有粉色嘅base有效減淡面部黑色素,即時令面部膚色均勻,而且粉色更可直接令面色紅潤,有白裡透紅感。質地非常稀身,好容易推開架! 仲有防曬效果(SPF 50 PA++)!

unnamed (37)

Step2: Muji Concealer (Light) HKD 80
遮瑕液比較易自然滲透,不過質地都係好稀所以遮瑕度較低。起碼用兩層先遮到基本色素。皮膚唔係特別白建議用自然色號。

unnamed (38)

Step3: Muji Matte Cheek (Rose) HKD 60
透明包裝係慣徹無印風格,簡單精美。皮膚徧白都可以考慮玫瑰色,佢粉色接近皮膚顏色,容易做到自然透紅感。近睇會略重色,但遠睇就剛剛好。

unnamed (40)

Step4: Muji Lipstick (Rose) HKD 55 (替換裝價錢)
無論有無化妝,都必須要用到嘅唇膏!
搽上嘴如有用潤唇膏一樣,好滋潤。最特別係佢幼身設計,可以易於控制嘴角同勾劃唇角。壞處就係相對普通唇膏分量會少D。

大功告成啦!終於由德成同工變返個童話中自然醒嘅女人! 皮膚好似運動過後充滿活力氣息!如果想睇我用HKD 40 Muji工具洗掃,就Click入以下片段睇啦!

喜歡我的介紹,可以follow 我FB/IG:
Facebook: www.facebook.com/Silchufa
Instagram: www.instagram.com/Silchufa/

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載