download GirlStyle 女生日常 app
【Travel—文迪韓行 Chp.2 : Walk-In學跳舞 One Million Dance Studio】

【Travel—文迪韓行 Chp.2 : Walk-In學跳舞 One Million Dance Studio】

Lifestyle 生活 Travel 旅遊
By Mandy Or on 17 Oct 2017

對於喜歡跳舞嘅朋友嚟講,我諗大家都一定會聽過One Million Dance Studio。佢哋係韓國同世界各地都非常受歡迎,舞蹈種類題材多,唔同導師都有唔同嘅跳舞風格,有Beginner班又有比較複雜嘅上。而One Million 係YouTube Channel Po嘅短片,一Po上去,隔幾日觀看數字就瞬間過百萬。所以唔單止捧紅咗一堆導師,亦都吸引左唔少人慕名而來上堂。

廣告
廣告


-
今次既然去得韓國,其中一個好想去完成嘅項目,就係去One Million 上堂。

IMG_7779

-
始終係Walk in ,諗緊會唔會Full曬,去到冇得上堂呢?
-

IMG_7774

-
記得當時去到嘅時候係下午三點鐘,而佢哋開門時間好似係四點鐘左右。不過佢哋嘅職員都好好,見到我地兩兄妹好似好迷惘嘅樣子,都立刻問有咩可以幫到你。原來係One Million 入面係有識講普通話嘅職員。有咁好嘅機會,當然要問吓究竟我哋點樣可以申請上堂。
-
原來上堂機會係先到先得。
-
首先要喺上堂之前先登記及俾錢,然後喺上堂前,係教室門外依次序排隊及輸入返你設定咗嘅密碼,就可以等上堂架啦。一場黎到,都有買到佢哋嘅商品(就係我頭上戴住嗰頂,TShirt只賣淨男仔Size啊)

IMG_7775

-
而我今次只係揀咗上一堂 (35000 W) ,當然上多幾堂,個平均價錢就平啲(記得俾咗錢嘅堂係要一個月內Redeem!)。係登記嗰陣,要先輸入你個名稱,密碼,最後影相就搞掂。嗰陣其實都幾興奮架,居然可以成為韓國One Million 教室嘅正式會員。姐姐仲話,下次你哋嚟,輸入密碼就可以上堂唔洗再登記了。

廣告
廣告

IMG_7776

-
建議大家可以預先上網先睇一睇佢哋個Schedule,了解返有冇邊個老師嘅堂係特別想上,同時睇返老師嘅教學題材適唔適合自己。不過嗰陣既然早左到,就揀咗最快有得上嘅嗰班,係一個叫Austin Pak嘅老師。而呢一堂係佢今次編舞嘅第一堂,姐姐都建議我地上呢堂。
-

啱先講到先到先得,究竟要早幾多排隊呢?
-
每一班名額大概有60個。幸好當日係星期一,大家都要收工放學過黎,所以當時我哋早左大概三個字嘅時間,換埋衫,都好充足可以排到入去上堂。咁人氣導師嘅班呢? 韓國姐姐話其實早大概半個鐘到都應該會上到堂架喇。不過我諗大家都係早少少去會穩陣啲!

-

IMG_7777

終於去到正式上堂啦,呢一班唔係Beginner嘅班,所以學員都好勁,唔同國籍嘅人都有。聽到老師原來係教Krumping,本着試一試嘅心態,頂硬上,跟得就跟啦。
-
一堂大約兩個鐘,開頭先熱身大概20分鐘,就正式上堂學Steps!

124pastedImage (1)

-

之前都有聽過,One Million 嘅堂係教得好Chur,今次終於可以領會到。一個鐘入面,學左足足半分鐘嘅編舞! ! ! 基本上,老師跳一節,你跟住跳。係咁緊迫時間,要佢拆Step 慢慢教你係無可能,加上Krumping節奏快,動作力度都大,唉,有少少唔知發生咩事啊。會建議大家可以上咗Beginner堂適應下個教學模式先,不過有可能都係好複雜。
-
係最尾教完曬編舞後,老師會睇全部人跳一次,男嘅學員一次,女嘅一次,全部人跳一次,再揀幾個精英跳一次。有睇佢哋One Million 嘅片都知,門外係有好多等緊上下一堂嘅人望住,所以都幾有壓力。

IMG_7792

IMG_7793

-
最後行去同Austin老師講聲多謝,話我地係嚟自香港嘅。老師都用英文叫我地加油,然後咁就完結左呢個課堂了。
-
我哋教室下一堂接著係 HyoJin Choi嘅堂,見到老師真人真係好興奮,好瘦,好有氣場。畢竟老師上過節目Hit The Stage,係好受世界觸目嘅舞者,所以個班Full到爆!最後我都係係門外望咗佢一陣就閃了。
-

不過今次學跳舞確實係一次好好嘅體驗!平時淨係喺Mon到欣賞嘅人,嗰個我好想去嘅Studio,所以係有Mission Clear嘅感覺。希望今次呢篇文章,可以幫到想去One Million 學跳舞嘅你地:)加油啊!
-
IMG_7330
-

One Million Dance Studio
地址: 3/4F, 273-4, Nonhyeon-dong, Gangnam-gu, Seoul
(29, Bongeunsa-ro 43-gil)
http://www.1milliondance.com/cn/

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載