download GirlStyle 女生日常 app
【我要馬甲線-一分鐘超強腹肌運動教學】

【我要馬甲線-一分鐘超強腹肌運動教學】

Videos 影片
By Presslogic on 18 Oct 2017

廣告
廣告

夏天雖然就快完結,但姊妹們千祈唔可以咁快鬆懈,
小編就喺網上搜羅兼試做呢幾招練腹肌動作,
只要好好堅持,馬甲線好快就屬於你~
(溫馨提示:做平板臀擺及動態平板支撐時,雙臂應盡量放置在雙肩下,不要像小編一樣放太前呀~)

除左做運動keep fit之外,大家嚟緊仲可以去9月23、24日舉行嘅Pinky Fest參加
BeTheLeader! {Pink Fashion Run} & {Pinky Fest},同多位網絡達人一齊跑,為慈善出一分力!嗰到仲會有Touchbase粉紅專區,有齊哂所有打咭位, 好似Pink Wall、Flamingo Sea、天使翼背景牆等,簡直滿足所有少女心呀!依家你地只要答啱以下問題,就有機會嬴取Pinky Fest嘅單日入場券乙張!

問題:請問Pinky Fest舉行日期是哪兩日?

截止日期:17-09-2017
參加方法:
STEP 1:按Like讚好「PressLogic - Girls女生日常」 及Pinky Fest Facebook專頁。
STEP 2:按Like讚好及Share此post (設定為公開)。
STEP 3:在此 Post 留言答案,再Tag你最想一齊去Pinky Fest的兩位朋友
STEP 4:完成!
女生日常便會選出答對的參加者為得獎者【名額5個】,快來參加吧~
活動條款及細則:
1. 截止日期為2017年9月17日(星期日)23:59。
2. 得獎通知將會以Inbox回覆,門票會以郵寄方式給予得獎者。
3. 工作人員將於活動結束後2天內郵寄獎品到得獎者所提供的郵寄地址。如獎品因郵遞失誤而導致寄失或延遲,或得獎者所提供之郵寄地址錯誤而導致寄失或延遲,本公司概不負責。
4. 此活動只限香港地區參與,每人只可參加一次。
5. 徵集之個人資料,會遵守香港法例第486章《個人資料(私隱)條例》的要求作維護及使用。
6. 有關此活動的任何疑問及爭議,均以PressLogic - Girls女生日常之最終決定為準。
更多關於Pinky Fest詳情:
Pinky Fest Facebook專頁:
https://www.facebook.com/pinkyfest/…

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載