download GirlStyle 女生日常 app
【長洲文青遊—行山、影相、cafe、日落】

【長洲文青遊—行山、影相、cafe、日落】

Bloggers 專欄
By Gladys on 21 Nov 2017

好耐都冇去過長洲啦!趁天氣清爽怡人大家都不妨去一趟郊遊。今日行程入張保仔洞、五行石、北眺亭、Heima Heima cafe、啡尞。

廣告
廣告

unname34d

 

其實,唔講大家都知長洲真係好細,基本上一早我地就遊覽左最下面既張保仔洞,五行石一帶景色,一大遍海岸線,藍天白雲真係心曠神怡。如果大家入張保仔洞就記得開電筒,基本上好細好快行完,但都幾有刺激感。

IMG_6645

之後出返去就會見到heima heima cafe ,咖啡店都相當吸引遊人到訪。店內和暖日式木材設計,加上開揚窗口,呢個打卡位好扼like。咖啡店有甜咸點供應,都可以作一個下午補給站,但要留意返營業時間。

IMG_6464

IMG_6468

IMG_6602

沿海邊一路向北行就會上一個小山丘,上面有個北眺亭係長洲最高點,可以遠眺長洲景色,再加上日落時份上去,天空染成一片橙紅色,真係欣賞日落既好地方。

之後可以返回大街食大大粒魚蛋,芒果糯米糍。我仲去埋啡尞嘆返杯咖啡作一個旅程既總結。

跑步•行山•咖啡•旅行•扮靚
已經成為生活中的一部分
有興趣探索我的世界?
Instagram @ ggladyslau
FB @ gladyslau2017

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載