【聖誕必去打卡位】Doodle Art突襲尖沙咀聖誕佈置,影靚相玩Game兼做善事〜

【聖誕必去打卡位】Doodle Art突襲尖沙咀聖誕佈置,影靚相玩Game兼做善事〜

Lifestyle 生活 Trendy 人氣熱話 Photography 打卡攝影
By Helen on 22 Nov 2017
Senior Editor

今年聖誕,Mira Place 同英國破格 Pop Art 塗鴉藝術家 Mr. Doodle 攜手創作其亞洲區首個藝術項目 《DOO Something This Christmas》,以佢獨特嘅密集式塗鴉 (Doodle Art) 為多個倫敦名勝改頭換面,讓大家感受不一樣的佳節氣氛!

來自倫敦的Mr. Doodle 被稱為「瘋狂藝術家」,顛覆一貫塗鴉的原始規律,無需預備就可以喺任何地方極速完成故事性及結構兼備嘅畫作,好多國際品牌,包括MTV、Vidal Sassoon、BBC、Adidas、Converse、SONY等,都搵過佢合作㗎!

PAC_2154 cropped

等小編率先為大家Mark低必去打卡位啦!

最矚目嘅一定係Mira Place中庭依架激罕原裝倫敦的士,Mr. Doodle更親自為車身畫上型格圖案,隨便係的士前面擺個Pose都可以放上IG呃Like啦〜

PAC_2343

仲有其他倫敦嘅地標名勝,好似大笨鐘、地下鐵、電話亭都通通佈滿瘋狂的 Doodle 圖案。現場更可以「藝裝」聖誕咭,等你透過互動拍攝裝置,DIY個人化電子聖誕咭,加埋Doodle 圖案元素,Send畀親朋戚友就最啱!影相之餘,記得睇埋每30分鐘一場嘅「奇藝」大笨鐘藝術動感表演,包你有驚喜!

PAC_2520

PAC_2648

另外,Mira Place 1 二樓長達40呎既行人天橋都被密集式塗鴉侵襲,紅紅綠綠嘅畫作全都係Mr. Doodle嘅真跡,效果超震撼!

PAC_2827

unnamed (2)

就連喺Mira Steps嘅樓梯都有Doodle圖案,絕對係另一型格打卡位,各潮人必去!

PAC_2754x1s

千祈唔好唔忘記Mira Place 2 二樓嘅「Explore Mr. Doodle in the Dark」! 原來喺夜光效果下睇Doodle圖案,又會係另一種感覺,一齊去影張前衛放閃相啦!

PAC_2976

除左影靚相,Mira Place仲聯同Mr. Doodle 設計多項『Mr. Doodle Challenge』慈善挑戰,包括:「藝高人膽大」電流棒、扭計骰同Photo Hunt (網上挑戰) 。 只要參與有關挑戰,Mira Place就會為每位參與者捐出HK$10畀智行基金會,幫助受愛滋病影響的兒童及青少年,限時內完成更可獲得 Mr. Doodle限量版便條貼?!好玩兼可以做善事,你冇理由唔玩呀嘛?

unnamed (1)

有咁多嘢玩,一於約齊閨蜜、男朋友去Mira Place,過一個獨特又有意義嘅倫敦聖誕啦!

《DOO Something This Christmas》
日期:即日起日至12月31日
地點:尖沙咀彌敦道132號Mira Place

Information By:Mira Place

Text:Girls editorial

Photo Source:Mira Place

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載