download GirlStyle 女生日常 app
平機票鎖定開始!必睇2018全年「打工仔請假攻略」,請3日放10日是常識吧!

平機票鎖定開始!必睇2018全年「打工仔請假攻略」,請3日放10日是常識吧!

Trendy 人氣熱話
By Daphne on 27 Dec 2017
Senior Editor

啱啱放完4日聖誕節連假,完全仲係HOLIDAY MOOD狀態啊~在呢個專注力極低嘅長假期後,梗係要啲動力提提神啦!送走咗假期沙漠2017,2、3、6、8、9月都要冇公眾假期......快啲睇下2018有咩請假攻略,好好比啲動力自己扮工啦!(笑)

廣告
廣告

聖誕節 12月24、25、26日(周日至二)

4日連假又來了!請3日,連埋元旦假,放10日不是夢!有冇醒目仔女已經請左假先?

presslogicPhoto from presslogic

農曆新年 2月16、17、18、19(周五至一)

雖然都係撞正六日,但係有4日連假都已經唔錯!但識玩一定係要繼續請4日放10日啦~

presslogicPhoto from presslogic

復活節 3月30、31,4月1、2(周五至一) 、清明節 4月5 (周四)

廣告
廣告

又嚟多個請3日放10日喇,係咪可以買定平機票先!

presslogic

唔多講,請4日(30,2,3,4)放9日又得,請1日(30)放4日又得,得咗~媽啊,跟住同月又嚟多個請4日放9日,好幸福!

presslogicPhoto from presslogic

端午節 6月18(周一)

打工仔最鐘意連住星期一紅假!2018年真係好多請3/4日就可以放9/10日嘅組合,比起2017實在覺得太幸福!btw,2018可唔可以快啲到啊~~5天工作週嘅幸運兒,快啲訂定平機票請定假啦!

7月2(周一) 香港特別行政區成立紀念日

請4日又可以放9日!七月頭應該仲有平機票執下!

廣告
廣告

JULY

9月25(周二) 中秋節補假

2018真係好多請4放9嘅組合,睇嚟各位打工仔都真係要開始儲定假!

SEP

10月1(周一)、10月17(周三) 國慶+重陽

國慶終於唔係補正星期六日仲要冇得補嗰隻!I LOVE 2018!經過咗2017呢個假期沙漠之後,真係覺得2018年係假期綠洲啊!(笑)重陽請2日就放到5日,整返個短TRIP就啱哂啦~

OCT

12月25(周二)、12月26(周三)

2017嘅聖誕假連住星期六日所以連放4日好HAPPY!不過18年都唔差,起碼冇撞到六日先~連埋元旦假,請4日就放成11日!

12

睇完係咪對下年充滿希望呢!大家快啲TAG定啲FRIEND搶下平機票先~然後就儲定假入紙申請啦喂!

Text: Girls editorial
Photo Source: Presslogic

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載