download GirlStyle 女生日常 app
【尖沙咀清新小Cafe!女生必試】

【尖沙咀清新小Cafe!女生必試】

Lifestyle 生活 Photography 打卡攝影 Food 美食
By Chi.Yau on 04 Jan 2018

好耐都無出過post啦!翻左香港終於有時間去下唔同既cafe。今次要介紹既係呢間係尖沙咀既cafe~佢特別之處係除左係cafe之外,夜晚仲會化身小酒館,有手工啤酒供應,啱晒同一大班friend chill下!

廣告
廣告

Image-9

Image-10

我今次試左個椰香魷魚墨汁麵同煙三文魚bagel。個人比較鐘意個麵,唔會好油好濟,味道好好。可能因為cafe都係煮打健康,所以會少油,好有家的感覺呀!值得一讚既係果汁,飲得出係純天然,無額外添加糖水。

Image

Image-1

Cafe既環境都幾好。我好鐘意佢個theme係木,枱同餐牌都係。

廣告
廣告

Image-5

IMG_1024

門口位置可以影下相。仲會有啲乾花既布置,呢啲係咪就係「小清新」XD?

Image-2

Image-3

Image-4

佢地仲有蛋糕架,有朋友生日既話都可以試下。(有切件)

Image-7

Image-8

各位如果想同朋友小聚一下,呢間cafe的確係唔錯既選擇。

地址:尖沙咀山林道8號地鋪

電話:27781628

Instagram: cafezi.official

對於今個/之前既posts有咩問題都可以dm問我架:) Instagram: chi.yau

Text/Photo:chi.yau

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載