download GirlStyle 女生日常 app
《如何揀個好男人》造節 v.s. 情人節

《如何揀個好男人》造節 v.s. 情人節

Lifestyle 生活 Trendy 人氣熱話 Love and Relationship 愛情
By 80後窮貴婦 on 22 Feb 2018

年廿九,撞正情人節,如果又要撞埋呀媽揀同一日造節,你會點揀?

廣告
廣告

身邊有一朋友 Anthony,單親家庭長大,呀媽湊大兩兄妹,同呀媽關係好好。

今個年廿九撞正情人節,佢呀媽好識做,話自己有街去,唔想阻住 Anthony 同佢未婚妻女友晌屋企煮飯仔。有一種老人家真係好怕自己會阻住啲後生。

呢個仔邊會捨得個呀媽自己一個出街行,慌佢真係「有街去」咩。Anthony 女友亦唔想未來奶奶因為咁,係條街漫無目的咁走黎走去。

親情同愛情形成的三角關係,每一方都非常關心另外兩邊,可謂令人羨慕,同時亦好講技巧。

就好似年廿九的花墟,撞正情人節,得一對手,你買得玫瑰定年花?

.

.

廣告
廣告

.

.

.

.

.

.

.

.

答案:梗係去兩次花墟啦!正如一個智者話過:when faced with the choice between two things you need that are seemingly at odds, go slowly to figure out how you can have as much of both as possible.

揾男人都一樣,揾一個識動腦筋,懂得 go slowly to figure out 的嗰種男人。而 Anthony 就正正係呢種去兩次花墟嘅男人。一個禮拜前買定玫瑰,一個禮拜後陪呀媽買年花。

而 2 月 14 嗰日,佢就下午煮咗甜品俾呀媽,晚餐煮飯仔煮多啲餸,同呀媽講食唔晒,返黎一齊食。

所以,我祝大家揾到一個肯去兩次花墟的男人,或者揾到一個願意係 2 月 14 同你呀媽一齊食飯嘅女人。

*Source of pic: Pinterest

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載