download GirlStyle 女生日常 app
【一道旋轉門帶你返去20世紀歐洲?!】

【一道旋轉門帶你返去20世紀歐洲?!】

Lifestyle 生活 Photography 打卡攝影 Food 美食
By Silvia on 05 Mar 2018


由張敬軒親自籌備嘅歐陸式餐廳瑰麗堂皇,粉絲叫佢皇上果然唔係浪得虛名!聽住Jazz音樂配合現場駐唱,加埋經典法式菜,足以令你放底手機、將煩惱拋諸腦後。

廣告
廣告

unnamed

兩大用餐區
餐廳分為BISTRO JUNON (小菜館)與LA SCÈNE DE JUNON (Fine Dining)兩個區域。訂位時需要先選好區域,餐廳只限網上訂座,可逐日check邊日仲有位!

今次分享我去BISTRO JUNON享用晚餐的Romantic Moment:

食物方面
法藉大廚曾在巴黎高級餐廳習廚,更獲多過國際獎項。最印象深刻係配料,如洋蔥湯裡的洋蔥蓉、黑毛豬扒的茄子蓉都與主食好挾!

Menu背面設計用心,印上當年今日報紙,令你真真正正回到過去。

廣告
廣告

環境方面
每一個角落甚至乎洗手間,全部都充滿舊有歐洲氣息,古典鋼琴及裝飾都富有華麗感。古典琴及海量件擺設更係軒仔私人珍藏,要揾哂岀嚟都要啲時間!記得要影靚相真係要愛錫住環境呀!

unnamed (1)

走廊

係廁所超華麗體貼的化妝枱

分隔兩大區域的Bar枱

預約方面
我大約預早咗一個半月前訂位,基本上你無指定日子要求,可先check網上剩餘時間再同朋友夾日子。

如果個個復活節假去哂旅行,不如你就去一趟「時光」旅程!
(軒仔分分鐘係餐廳等緊你聽佢唱歌)

仙后餐廳 (Junon)
地址 : 灣仔皇后大道東213號胡忠大廈2樓

______________________________________
如喜歡我的介紹,可以follow 我FB/IG有更多Update
Facebook: www.facebook.com/Silchufa
Instagram: www.instagram.com/Silchufa/

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載