「妹妹」反覆痕癢紅腫?即Check 3大敏感原因,立即轉用0添加有機衛生巾!

「妹妹」反覆痕癢紅腫?即Check 3大敏感原因,立即轉用0添加有機衛生巾!

Lifestyle 生活 Girl's Talk 女生密語
By Helen on 20 Mar 2018
Senior Editor

天氣潮濕,M到時黏笠的感覺已令人不舒服,加上「妹妹」反覆痕癢不適真會讓女生大-崩-潰!有一次,小編就試過去朋友Party時撞啱私密處痕癢,痕到入心入肺又唔方便抓癢,想解釋呢〜又唔好意思講係因為「妹妹」不適,真係講不出聲〜講不〜出聲!

w2Photo from PressLogic

你要知道,私密處皮膚係全身角質層最薄,特別係轉季潮濕天氣,好容易滋生細菌甚至出現異味,即Check你有冇3大敏感症狀!如果你有以下症狀,就係屬於敏感性肌膚,小編試用過0添加「Whisper有機棉衛生巾」大大舒緩M到期間的敏感症狀!

PressLogicPhoto from PressLogic

1. 痕癢

造成痕癢的原因很多,例如潮濕天氣、常穿緊身褲或內褲也容易導致經期前後的細菌感染。「妹妹」痕癢真係好困擾,悄悄地折磨你,更會讓你坐立不安,好似番工開會都會冇心機聽,老闆問你野答唔到,心情差語氣都自然會重D,唔小心得罪人真係好無辜啊!

PressLogicPhoto from PressLogic

2. 異味

如果你月經時流量和分泌物較多,又冇勤換衛生巾,汗水油脂就會令異味更明顯~有時知道自己流量多係容易有異味,更怕逼地鐵、巴士時,其他人會對你投來異樣嘅目光,唯有將自己縮埋係角落,默默祈求人地唔好聞到,真係緊張尷尬又不安!

PressLogicPhoto from PressLogic

3. 紅腫

大家都知道「妹妹」非常嬌嫩,有時著緊少少嘅褲都會摩擦到不適,如果M到時冇用純棉有機衛生巾,毛粒粗糙的表層和私密肌膚不斷摩擦,撞正踩單車、行山等活動,更會令摩擦加劇,肌膚特別敏感的女生,私密處會容易紅腫甚至破皮,每行一步都係酷刑啊!

w7Photo from PressLogic

如果你屬於敏感性肌膚,M到期間就要更細心呵護「妹妹」,0添加Whisper有機棉衛生巾」榮獲國際有機認証,為你舒緩敏感症狀!

PressLogicPhoto from PressLogic

敏感性肌膚最重要就係選擇有機、柔軟的表層,Whisper有機棉衛生巾採用零污染、零漂白的100%有機棉,棉花生長過程中更無添加熒光增白劑、柔軟劑 、防腐劑、USDA禁用化學農藥和肥料等等化學成分,絕對的0添加純天然,讓敏感肌女生用得安心又放心!

whisper03

有機純棉表層親膚不起毛粒,極致柔軟、零摩擦的感覺讓你告別痕癢紅腫,更添加了法國鳶尾精油,趕走異味同時紓解刺激!

Whisper有機棉衛生巾幫你一次過KO痕癢、異味和紅腫3大問題,細緻呵護你的敏感私密肌,助你輕鬆度過每次經期!

Information By:Whisper

TextGirls editorial

Photo Source:PressLogic

*本文章的圖片均經其本人或其公司授權,其他媒體不得轉載

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載