download GirlStyle 女生日常 app
相差22年成功攻「城」!方媛爸激動把女兒付託城城:我從小聽你的歌長大,希望你好好對待她!

相差22年成功攻「城」!方媛爸激動把女兒付託城城:我從小聽你的歌長大,希望你好好對待她!

Trendy 人氣熱話
By Daphne on 19 Apr 2017
Senior Editor

51歲郭富城同29歲中國model方媛雖然只係拍拖短短兩年,除咗一直愛得高調之外,仲成功攻「城」入屋!明明上個月先入紙神秘註冊,噚日就低調擺酒迎娶方媛,唔通真係另有內情?

廣告
廣告

雖然年紀相差22歲,但兩人仍然愛得高調,不時係微博隔空傳情~

57727003

郭富城就係噚日傍晚公開兩人婚紗照,感覺型格沉實,貫徹城城作風~

moka

成個老襯,從此被困咁樣嘅城城噚日係香港半島酒店低調擺酒,雖然低調但大家仍然都好關注呢場天王婚禮!

moka

伴郎團方面,有男神好友chilam幫手,令到婚禮生色不少!

廣告
廣告

moka

方媛一共換咗兩套禮服,其中一套就係傳統嘅紅x金色裙褂,手上亦都只係戴住簡單金器~不過大家都覺得裙褂睇落好似有啲鬆身,唔通真係有咗?

moka

而早前天王嫂亦都係Instagram post咗一張低踭婚鞋嘅相,令人不禁聯想奉子成婚嘅傳聞!

moka

不過兩人係婚禮上深情對望,旁若無人咁款,滿溢幸福感覺~

moka

而另一套就係飄逸公主傘裙款嘅婚紗,不過一對新人仍然冇對有喜嘅消息作出回應~

moka

而婚禮嘅另一亮點就落係方爸爸身上!據稱方媛爸媽見證愛女修成正果都表現好欣慰,方爸爸係婚禮上對城城仲笑言:「我從小就聽你的歌長大的,現在我把女兒交給你,希望你好好對待她。」

5f0bad64gw1f93wjqogaaj21hc1nje83

由於城城同方媛相差足足有22歲,所以大家就推論方媛爸嘅歲數應該同城城差唔多,所以方爸爸咁講都絕對有道理~(笑)

1449220714765SF_A6BD3936CC03B95E03A1C3E90F11BAD8

雖然外界對呢段婚姻反應好似有啲保留,不過愛情呢家野外人又真係好難明嘅~希望天王同天王嫂可以幸福快樂!

source: weibo

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載