download GirlStyle 女生日常 app
【Love- 即使不做純純兔,也不要做放蕩的女生】

【Love- 即使不做純純兔,也不要做放蕩的女生】

Love and Relationship 愛情
By Kulihouse on 06 Jun 2017

我認識一位朋友B姐,大家相識於微時,認識的時候,覺得佢同自己都是同一類人,同住公屋的80後女生,斯斯文文乖女一名,不同的是她有個拍拖多年感情穩定的男友同居中。B姐喺我心目中一直都係鄰家女孩純純兔。

廣告
廣告

直至有一天,她跟我說她跟男友分手了!我很驚訝!她說是回不去的那種分手,細問之下,原來她出軌了,跟一個相識多年的朋友上床了!而重點是她認識這位男生的未婚妻!

What?!

我更為驚訝的是,之後有次我們興之所至去看算命師父,才發現B姐曾經兩度墮胎!

What?!

老實說,B姐喺我心目中已經不是當初的那位純純兔,但感情嘅野,外人好難明白!可惜的是,佢信錯人,天真相信食完誠實豆沙包,新歡會為她放棄未婚妻,最後新歡一句他已得到未婚妻原諒,說不會再跟B姐一起,當然B姐男友亦跟天下男人一樣,接受唔到自己戴綠帽啦。最後B姐兩邊不是人。

但B姐係果種寂莫難耐的女人,感情狀況沒有空窗期,即使不是正式確立關係,仍然要做娘娘。

B姐後來也跟過幾位男生交往,條件一個比一個好,但我感覺唔到B姐很幸福!即使現任男友係一名高職位的公務員,但每次見面都係聽佢「曬」而家生活有多「幸福」。我跟B姐的閨蜜都頂佢唔順!

最大鑊係由於現任的家底很好,父母都是公務員前高層(已退休),又有學識。作為現任女友,形象一定要顧好,佢又再戴起那純純兔的假面具。但其實B姐仍有背著男友,然後跟她的Ex,Ex-ex,Ex-ex-ex,甚至那個令佢一無所有的男人聯絡,B姐話大家仍然是朋友喎!

到底係你太天真丫?定係你想證明你活得比跟他們的時候好丫?定係你仍然收緊佢地做兵呢?

但她的閨蜜跟我都認為,而家嘅佢才是真實嘅佢!佢根本就不是純純兔,但作為慢慢疏遠你的朋友,對你的忠告係:即使不做純純兔,也不要做放蕩的女生!

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載