download GirlStyle 女生日常 app
【台南人氣「工具人雞蛋糕」】

【台南人氣「工具人雞蛋糕」】

Bloggers 專欄
By Christy on 20 Jun 2017

嚟咗台南3個月,有時真係會幾掛住香港小食。特別係雞蛋仔,由細食到大有份情意結。
雖然夜市都有賣港式雞蛋仔但完全唔吸引,反而台灣嘅「脆皮雞蛋糕」就成為我嘅至愛之一。
大家可能喺夜市都見唔少造型雞蛋糕,多數以動物造型為主。但如果有機會嚟台南嘅話,一定要試下呢間人氣「工具人雞蛋糕」,因為真係好可愛,呃Like一流!

廣告
廣告

雖則唔係店面係車仔檔,但都有自己招牌架(笑)

fullsizeoutput_1c8b

雞蛋糕即叫即做,成個過程比人任影。

unnamed (45)

NT$30 (約HK$9) 一份有五個造型,包括1.手鋸、2.槌仔、3.4.士巴拿、5.螺絲批

等大約4分鐘左右就出爐啦,香噴噴之餘仲超級可愛!外脆內軟,好似蛋糕咁,食到停唔到口,我一共買咗3份,15分鐘唔使我食咗兩份。

unnamed (46)

個人最鐘意個槌仔,唔捨得食囉。

unnamed (47)

豆知識
台灣稱以上工具為:
1.鋸子
2.鐵槌
3.六角板手
4.板手
5.羅賴把

unnamed (48)

工具人雞蛋糕
▋地址 : 台南市中西區民族路三段124號 (扭蛋店門口前)

▋營業時間 : 週一 ~ 週五 13:00~16:00 / 週六~週日 11:00~16:00 (週三公休)

我的台南生日活日記→https://www.facebook.com/TainanHongKong/

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載