download GirlStyle 女生日常 app
【CP值高化妝品分享】

【CP值高化妝品分享】

Beauty 美妝 Makeup 彩妝
By Miss Yoshiko on 03 Jul 2017

化妝品貴唔一定好,最緊要CP值夠高!Budget唔夠買咩好?即刻同 #missyoshikolau 一齊嚴選CP值爆登嘅基礎化妝品入手啦,保證物超所值。

廣告
廣告

1. 眉毛
一對靚嘅眉毛有幾重要絕對係毋庸置疑。對於大部分女仔而言,無論化唔化妝出街,眉毛都一定要畫!問題係無論眉筆眉粉定眉gel,眉頭眉尾都好易甩色,尤其係唔上粉底BB Cream嘅時候。Daiso嘅100円(~HK$7)Eyebrow Coat就幫到妳啦!上下對比圖顯示冇搽Foundation嘅情況下,用眉粉畫完眉再上一層Eyebrow Coat,眉毛持妝一日,基本上只係眉頭有少少甩色,真係好抵用!

unnamed (23)

2. 眼妝
想對眼大啲有神啲,眼線係眼妝的靈魂。無論係liquid eyeliner定眼線膠筆防水是常識吧。

台灣品牌N.A.F. waterproof liquid eyeliner,購自光南大批發,兩支裝NT169(~HK$45)。佢包裝寫0.1極細,打開發現筆頭比同類產品粗,畫落都黑都幾順暢,但要自己控制線條粗幼。防水能力唔錯,唔太防油,如果收工有下場,都係建議補補條眼線先。

unnamed (24)

Miss Hana啡色不染暈防水眼線膠筆(帶閃),NT149(~HK$39),光南大批發/小三美日/86小鋪都有賣,包裝好靚似足Dolly Wink咁少女。眼線膠筆比較自然,用嚟畫下眼線最適合,啡色夠晒無辜同kawaii。佢嘅防水防油能力一流,能夠持妝一整日。不過畫落相對較粗,用鈍左亦要好似鉛筆咁刨尖番先用。

unnamed (26)

廣告
廣告

眼影盤有齊同一個色tone深至淺色,夠晒方便。Urban Decay啲色又靚又易襯,可惜太貴,平價英國彩妝品牌Makeup Revolution嘅Iconic Collection似足Urban Decay嘅Naked Collection。我自己嘅Iconic 3玫瑰色(HK$68)購自黑咪,閃唔閃嘅眼影都有,想強調雙眼皮或畫臥蠶都話咁易。

unnamed (27)unnamed (28)

3. 防曬控油蜜粉

如果唔做好控油同定妝,行出街一陣就溶妝。泰妹保持皮膚白哲嘅秘訣就係用Pond's嘅防曬粉,Pond's仲出埋BB系列嘅珠光防曬粉(HK$10),不分色號,完妝輕拍或掃上塊面就瞬間防曬控油定妝,塊面一日唔出油就靠晒佢喇!

unnamed (29)

配埋Daiso嘅100円(~HK$7)Powder Brush就啱晒,刷毛夠滑夠蓬鬆。仲有其他唔同功能嘅化妝掃,支支都係100円,日本Daiso必買!

unnamed (5) unnamed (6)

4. 平價英國彩妝品牌 RIMMEL (ASOS有售)
RIMMEL Lasting Finish Concealer - Twenty £3.85 (~HK$38.5)

雖然望落好乾,但搽上塊面又唔覺得乾,最適合遮黑眼圈。記住輕拍上,千祈唔好推。如果冇底妝上遮瑕膏,加少少面霜混埋上就唔怕有眼紋卡住。

unnamed (30)

RIMMEL Moisture Renew Sheer Shine Lipstick - Pink Rules £4.34 (~HK$43.4)
輕輕一塗就有水漾櫻唇,隻色顯白,氣息又超好,立刻減齡變少女,春夏必備不敗款。

unnamed (31)

Instagram: missyoshiko
Job contact: whinge_lau@hotmail.com/ Instagram direct chat

 

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載