download GirlStyle 女生日常 app
【香薰舒緩感冒小貼士】

【香薰舒緩感冒小貼士】

Bloggers 專欄
By Endless on 06 Aug 2017

♦香薰舒緩感冒小貼士♦

廣告
廣告

呢排流感相當嚴重,大家唔舒服第一時間梗係去睇醫生啦,不過我作為一個香薰治療師,就當然同大家分享下點用天然香薰方法舒緩感冒症狀。

唔好以為香薰淨係可以燃點,高品質嘅香薰精油,用適當嘅方法係可以舒緩我哋身體唔同嘅不適症狀。

感冒時推介香薫精油:茶樹(Tea tree)丶尤加利(Eucalyptus globulus)丶薰衣草(Lavender)丶百里香(Thyme)丶羅文莎葉( Ravensara)丶綠花百千層(Niaouli)

以上呢幾款香薰精油,都具有強效殺菌功效,非常適合感冒時及預防感冒時使用,而且香薰有協同效應作用,建議使用兩款精油以上,混合成為複方精油效果會更強大。

方法1- 舒緩感冒按摩油:

預備10ml 植物油 ( 可選葡萄籽油丶可可巴油等)
選以上三款香薰精油,每款三滴混合於10ml植物油內便可
-可塗抹於鼻丶喉嚨丶胸口及背部,2小時可搽一次

方法2 - 熱水吸聞法:

廣告
廣告

預備一杯熱水
選以上三款香薰精油,每款一滴,滴於熱水內,即可用口及鼻吸聞蒸氣,呢個方法有效殺死呼吸道嘅細菌,亦方便於寫字樓工作嘅朋友

-用後水杯記得徹底洗乾淨才可飲用,否則建議另備一個水杯

方法3 - 使用香薰機及擴香儀擴香

預備香薰機或擴香儀一個
選以上三款香薰精油,各三至四滴,滴於香薰機或擴香儀內,呢個方法適合殺死空氣中嘅細菌,防止家人受感染

-使用香薰機或擴香儀,請盡量保持室內空氣流通

以上三個方法可同時使用,你會發覺用完之後真係舒服左好多,起碼唔使食太多藥,增加肝臟負擔,而且亦會影響生活質素。

注意事項
以上配方係成人濃度,小童丶長期病患者丶孕婦及老人家請咨詢香薰治療師意見

#英國IFA香薰治療師
#英國PEOT高級香薰精油調配師
#美國NAHA香薰治療師
#萬試萬靈
#香薰精油要小心使用

unnamed (30)

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載