download GirlStyle 女生日常 app
【香港唐樓+復古裝修=來趟1963的時空旅程】

【香港唐樓+復古裝修=來趟1963的時空旅程】

Lifestyle 生活 Photography 打卡攝影 Food 美食
By Silvia on 28 Nov 2017

近排個個電話都裝復古相機Filter APP,有無諗過香港有餐廳都可以影到最自然嘅復古效果?

廣告
廣告

1963(2)

如果你同我Sil豬一樣鐘意食滷肉飯又念舊,你一定要去呢間舊式台灣餐廳!

1963(3)

除左滷肉飯,仲有其他滷水併盤、東波肉、丸子湯等,老闆主要材料和菜式徧向台南菜式,希望帶俾食客更樸素農村嘅味道。
下午set lunch大約由$65起(星期六日都提供),而晚餐只有兩個價錢的套餐選擇,分別為$199和$239。
套餐份量都比較多,所以價錢與環境還是超值!

IMG_9788

喜愛復古風的老闆收集各式各樣古董,由吊燈裝飾至食材餐具,餐廳四周圍充滿懷舊情懷!
我好鍾意店主採納返嚟嘅舊有打字機、信箱、古董酒杯、舊式收音機等⋯

IMG_9787

廣告
廣告

聽著播著斷斷續續的流聲機音樂,彷彿時光倒流跟着年輕的爸媽到台灣旅行一樣,要做孝順仔女帶父母嚟,的確係一個唔錯嘅選擇!

IMG_9759

餐廳唐樓正門口只有一個餐廳名嘅小燈箱, 要撇開香港人急速的步伐,放輕腳步才找到通往時光隧道的餐廳!

IMG_9760

上到餐廳門口有兩個小信箱,真係好懷舊呀!

1963(1)

如果不幸要等位,門口都有幾張凳俾你坐(就算我假期去,一入去就有位),可以邊坐邊欣賞用心設計嘅裝修同古董。
如果抽唔到時間去個旅行都唔緊要,都可以過嚟感受下1963嘅台灣。

1963 木十豆寸
地址:灣仔活道110號2樓

如喜歡我的介紹,可以follow 我FB/IG有更多Update:
Facebook: www.facebook.com/Silchufa
Instagram: www.instagram.com/Silchufa/

Text & photos:Silvia

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載