download GirlStyle 女生日常 app
【新一年~郊遊寫生行大運】

【新一年~郊遊寫生行大運】

Bloggers 專欄
By Nikki on 11 Jan 2018

新年有個新開始,決定跟sketch group「wahayeah」一起遊石澳&畫下畫!

廣告
廣告

我地約左1:30pm係石澳巴士總站集合,聽完「wahayeah」大佬pang bear簡介完石澳黎,我地就各自搵景畫畫喇~ 唔係pang少介紹我地唔知原來石澳係「喜劇之王」取景既地方。

unnamed

呢棵樹就係當年「喜劇之王」其中一個經典場景,不過棵樹比起當年斜左好多了,要用鐵架支撐住。

unnamed (1)

2個鐘既自由畫畫時間,首要任務就梗係~ 醫飽個肚先啦

我地行左一個圈,發現當地居民開既麵店,一場黎到梗係要試下d地道美食啦

unnamed (2)

廣告
廣告

unnamed (3)

麵店係天后古廟隔離,食客十分多價錢合理,一個燒鴨瀨單併都只係$26,好抵食

unnamed (4)

unnamed (5)

叫左碗燒鴨瀨,瀨粉的份量唔算多,反而燒鴨就有5大件,好足料,燒鴨既肉都好淋身,總體評分係好味又抵食。

食飽飽就開始周圍行下,搵位畫畫~

unnamed (6)

unnamed (7)

廣告
廣告

unnamed (8)

唔知大家仲認唔認得海邊呢個酒店,就係「喜劇之王」入面周星馳招募街坊演雷雨既場景。

unnamed (9)

好型扮哂pose咁畫畫

unnamed (10)

unnamed (11)

unnamed (12)

兩個鐘好快就過去啦,大家集合番一起拎哂d畫出黎互相交流意見,跟畫畫group最好既係可以聽下其他sketcher既畫畫心得,同埋一班人出外寫生特別開心,大家有機會都可以試下join sketching group或者自己同朋友一齊郊遊寫生~

超簡單入石澳的方法: 筲箕灣巴士總站坐9號巴士,總站落車,車程唔洗30分鐘。

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載