download GirlStyle 女生日常 app
產後情緒低落需要爸爸的支持

產後情緒低落需要爸爸的支持

Bloggers 專欄
By J ma on 15 Mar 2018

產後情緒低落

廣告
廣告

眾人眼中產後抑鬱四個字完全同我呢個日笑夜笑既J ma大纜都扯唔埋。我都認為我唔會既~

生產過後頭幾日過度興奮訓唔著,仲同老公講都話我唔會抑鬱咖啦⋯⋯我好開心喎⋯⋯

日復日,未到一個月原來真係會無啦啦喊,咩都睇唔順眼,邊個都唔比抱仔⋯連訓醒教一見到個仔比第二個人抱住就嬲。

湊b既攰加上情緒既低落諗返起都覺得自己恐怖。

呢個時候真係最緊要爸爸,扮下小丑,買下小禮物,幫手換下片,聽到仔仔喊快過我彈起身,以行動支持J ma.

基本上J爸係到J ma都無換過片。

除左產後抑鬱其實仲有產後情緒低落,
產後情緒低落,在生完3至5日短暫幾日都想喊、失眠,其實係賀爾蒙改變。
產後抑鬱情緒低落的成因未明,所以爸爸們一定要好好體諒照顧媽媽。

溫馨小提示:產後抑鬱亦可以於產後一年內發生,如果有任何情緒問題及早就醫。

輔導服務及熱線
* 香港撒瑪利亞防止自殺會
* 2389 2222
* 生命熱線
* 2382 0000
* 社會福利署24小時熱線
* 2343 2255
* 醫院管理局精神健康專線 (24小時)
* 2466 7350

話咁已經J仔4個月大,祝大家開開心心

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載