download GirlStyle 女生日常 app
嘗試學習 — Wheel 三步曲

話說星期二晚我在瑜珈班上教 Wheel pose,上課前有個女仔一開始已經同我講「我做唔到架⋯」重點不在於做到定做唔到,而是抱著「學習」的心態!
生活上不一定每事一開始都能成功,只要抱著「學習」按步就班!最後,結果原來個個女仔已經成功做到 wheel ! 

廣告
廣告

「沒有學習開始,就沒有成功」— 適用於覺得瑜珈好難「我」做唔到呀!

Wheel 三步曲
1️⃣ bridge pose 開始 — 雙腳貼近臀部,分開盤骨闊,腳掌踩地,手放臀部兩旁➡️ 臀用力升起推高
2️⃣ 雙手向後按地,繼續升高臀部,頭頂輕掂地,雙手調教令掌心穩當按地
3️⃣ 雙手按地用力推直,臀部再升高,胸口打開嘗試推向雙手方向,保持暢順呼吸!

簡介:
曾經是Big 4「小薯仔」,工作日以繼夜見數字多過見家人,tie 到客戶既數但tie 唔到自己既人生數學公式。因為 Yoga,找到了人生方程式 ➕➖✖️➖的配搭,希望將它帶給還沒遇上的你!

AgnesC
@ Yoga Formula ➕➖✖️➗
FB page: https://m.facebook.com/yogaformula/
Website: https://www.yoga-formula.com/

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載