download GirlStyle 女生日常 app
Singing bowl x Yoga

頌鉢 — 同大家所想既一樣同和尚化緣既鉢同宗,同時亦是古時印度人的器皿。
它獨特既頻率(frequency) ,為人帶來平靜。今日我為學生準備了「頌鉢 x Yoga」。利用頌鉢為學生營造平靜舒暢既狀態,配合一系列早上瑜珈式子慢慢將同學由睡至醒地喚醒身心靈!

廣告
廣告

好高興學生對這個special class 既厚愛,但最開心係它帶給大家既好處,將身體連接心靈。同時,多謝同學欣賞作為老師既心思,拖住行李一個bowl 兩個 bowl 帶去上堂!

簡介:
曾經是Big 4「小薯仔」,工作日以繼夜見數字多過見家人,tie 到客戶既數但tie 唔到自己既人生數學公式。因為 Yoga,找到了人生方程式 ➕➖✖️➖的配搭,希望將它帶給還沒遇上的你!

AgnesC
@ Yoga Formula ➕➖✖️➗
FB page: https://m.facebook.com/yogaformula/
Website: https://www.yoga-formula.com/

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載