download GirlStyle 女生日常 app
15號場次觀眾成為苦主?張敬軒聆聽網民意見改Rundown,尾場再請Boyz令紅館核爆!

15號場次觀眾成為苦主?張敬軒聆聽網民意見改Rundown,尾場再請Boyz令紅館核爆!

Trendy 人氣熱話
By Cynthia on 19 Jun 2018
Digital Editor

張敬軒演唱會無論係Rundown定係嘉賓陣容都成為全城熱話,除咗邀請緋聞對象Kenny(關智斌)之外,前晚特別場仲請咗楊千嬅合唱「可惜我是水瓶座」同埋「再見二丁目」!不過網上就有一班觀眾表示不滿,因為佢哋睇咗15號晚嗰場,唔單止係嘉賓令人失望,甚至比其他場次早完場半個鐘~

廣告
廣告

網民今次表示極度不滿:「聽你Concert已經難撲飛,大家俾既錢又一樣,點解16號可以多幾首歌 !係咪我地俾少左個崩你呀?」、「仲要請胡定欣黎做嘉賓,仲要唱乜宮深計,我依家睇勁歌金曲呀?」

Screen Shot 2018-06-19 at 12.59.22 PM

點解當晚嘅網民會咁嬲呢?其實係因為15號晚係最早完場嘅一晚,喺11點就已經開燈有廣播叫觀眾離場。同其他場次相比,足足少咗半個鐘,同特別場次相比唱少咗7隻歌!難怪網民會話:「唔會有一日差得過15號!」

Screen Shot 2018-06-19 at 1.00.16 PM

而喺嘉賓陣容方面,亦令到網民大失所望!頭場(14號)有天后級嘅容祖兒做嘉賓,仲有修哥+羅蘭姐,但第2場(15號)就只有胡定欣,仲要唱《深宮計》主題曲⋯⋯

Screen Shot 2018-06-19 at 12.59.48 PM

令到網民感到不滿嘅仲有Rundown,頭場(14號)一開始軒仔就著起女裝大唱玩味十足嘅泰文、韓文歌、越南舞曲,不過觀眾唔受落之餘,仲上網發文表示不滿!

廣告
廣告

Screen Shot 2018-06-19 at 1.00.42 PM

一向鐘意同網民互動嘅軒仔聽取網民意見後,喺之後嘅場次大幅減少玩味歌曲~肯臨時改Rundown去遷就樂迷,呢種歌手真係唔話得!

Screen Shot 2018-06-19 at 1.04.08 PM

改咗Rundown之後,喺稍後嘅場次,軒仔唱多咗好多Side Track滿足Fans,令到唔少網民都表示:「好欣賞軒仔咁短時間改Rundown遷就歌迷,抵你咁受歡迎」!

Screen Shot 2018-06-19 at 1.01.31 PM

尾場當日,軒仔原本冇請嘉賓,但就臨時邀請喺台下欣賞演唱會嘅關智斌、張致恒(Boyz)再度做嘉賓,合唱死性不改,令到全場High爆!

Screen Shot 2018-06-20 at 10.26.25 AM

好似軒仔咁聽取Fans意見,願意改Rundown嚟滿足Fans嘅歌手真係好少見~大家真係要好好珍惜呢把好聲音呀!

Text:Girls Editorial

Photo Source:Instagram

 

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載