download GirlStyle 女生日常 app
媽媽咪試用分享

媽媽咪試用分享

Skin Care 護膚 Lifestyle 生活
By Ciman on 26 Jun 2018

媽媽咪試用分享

廣告
廣告

BB們嘅肌膚十分嬌嫩,好容易比外界嘅事物刺激到,而沖涼液、洗頭水同潤膚霜呢啲基本上每日都會接觸到,所以要好小心咁揀,今次媽媽咪就試用左Fleurance nature嘅有機嬰兒系列喇。

好多時保濕強嘅Cream用完之後都會”痴立立”,好唔舒服,而用左Fleurance nature 嘅有機嬰兒修護潤膚霜Baby Moisturizing Cream之後,感覺非常清爽,完全無”痴立立”嘅感覺,味道亦好清香,有淡淡嘅乳木果味。

另外,佢地嘅有機嬰兒潔膚乳Baby Cleansing Milk用咗低敏性配方,100%天然,仲要係無需過水,非常方便,令我好放心用係初生嘅嵐嵐身上。

旦旦算係多頭髮嘅BB,但小朋友嘅頭髮好脆弱,所以就試用用左佢哋嘅有機潔膚啫喱 Baby Cleansing Gel,係無皂配方,完全唔使驚次次洗頭都”澀”到眼仔,而且都同樣都係低敏配方,咁就唔怕會引致皮膚敏感。

IG:mr.ms.yellow
#旦旦與嵐嵐#飛媽生活 #femumliving #試用 #試用活動 #fleurancenaturehk #芙樂思天然 #成分天然 #滋潤嬰兒幼嫩敏感皮膚 #有機天然產品 #金盞花 #蘆薈 #乳木果 #不含過敏原的香料 #babycream #babycleansing #babymilk #cleansinggel

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載