download GirlStyle 女生日常 app
想嘗試豹紋唔洗驚,把握呢2大重點就啱啦!

想嘗試豹紋唔洗驚,把握呢2大重點就啱啦!

Fashion 時尚 Styling 穿搭 Girl's Talk 女生密語
By Codibook on 07 Sep 2018

近幾年嘅穿搭趨勢總係大吹各種復古風,而到咗秋冬更係考驗女仔如何善加利用復古單品嘅季節。

廣告
廣告

今年秋天,韓國嘅街頭重新吹起咗一陣豹紋風潮。很多人見到「豹紋」就先望而生卻,唔敢輕易嘗試、驚無法駕馭,但其實只要搭配得宜,豹紋單品都可以著出獨特嘅優雅和風格!

 

過去多數人對豹紋單品有所顧忌嘅原因,大多係見到大片式嘅穿著及搭配,例如豹紋大衣,但係咁樣嘅打扮並唔親民,畢竟唔係人人都係好萊塢巨星或參加時尚大秀嘅名媛,好難撐得起咁嘅氣場。

 

廣告
廣告

所以我地可以選擇小範圍嘅豹紋單品,或者係令豹紋成為素色穿搭中畫龍點睛嘅角色,令整體嘅搭配更為突出。

 

當然,你都可以直接選擇豹紋花色嘅上衣或下身穿搭。

其實豹紋嘅穿搭重點就係謹記:豹紋本身已經係顯眼嘅花色,其他嘅單品就要以素色為主,好似係黑白色系就係好好嘅配角。

只要跟住咁嘅原則,人人都可以輕鬆駕馭豹紋穿搭!

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載