download GirlStyle 女生日常 app
MOclinical  水母神仙水

話說我之前用曬支爽膚水,又吟啱個日去做facial,做完之後問下美容師有咩介紹佢就介紹咗我用呢支「水母神仙水」
本人非常容易被「神仙」「瞬間逆轉」「奇蹟」呢啲字眼吸引,所以二話不說就買左,然後當晚急不及待試用。
步驟如下:
1.) 照常洗面
2.)去角質(因本人有化妝習慣所以隔天試用,不過每次試用新產品前都會去一去角質,皮膚面層乾淨d,可以試得清楚d)
3.)「水母神仙水」-直接泵兩下用手拍上面
4.) 面霜
果然,第一下試用感覺良好,先係好水潤,一開始塊面濕笠笠,不過極速吸引之後,摸下好鬼滑,(心理作用)我覺得搽面霜都吸收d 囉
美容師話,用耐d 連紋,色斑,都淡到喎!(係咪真係得?)等我試多個星期再同大家滙報。
順帶一提!我今個星期開始朝早都用,用完上妝係貼d嘅,真心!

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載