download GirlStyle 女生日常 app
『酵 』to Slim 【絕密】產後極速瘦身秘笈

我贊同亦承認運動係重要嘅,不過本人schedule比較密集,冇太多時間運動頂盡只可以一星期瑜伽一,兩次。
啱啱生完之後就更加係唔好講啦,首先,坐月一個月對我來講就已經係一個挑戰,我係一個不折不扣嘅街精,就連生之前嗰一日我都仲去緊街(因為我喺預約開刀嘛)。所以嗰一個月對我來講係『鐵窗的生活』, 有得望冇得做。
不過講真,其實都好忙,呢頭忙住學習湊仔,處理 wewe popo, 沖奶餵奶掃風換片,如果人奶媽媽就更加係多咗一項,谷奶泵奶唔夠奶嘅環節,
外加打大佬 - 婆。媳。關。係(我相信大部份嘅新手媽媽都有呢一段經歷吧)

廣告
廣告

坐月時我基本上淨係食瞓同湊仔,因為本身我選擇咗餵奶粉,所以坐完月後,我就開始修身
當然我只會揀一啲天然嘅方法 健康瘦啦。

經過地氈式柯南調查一番之後,終於比我巧遇到呢一隻酵素啫喱(恩人)

「酵」to work ?
酵素俗稱酶,如果缺酶身體就會唔識得分解脂肪,機能減退,拖慢新陳代謝,引致肥胖,便秘,老化早衰 。
食用酵素可以提升身體機能,只要體內有足夠嘅環保酵素就可以令身體變成一個易瘦體質!

呢隻酵素係純天然集莓提煉,產品通過SGS,Asia Pacific(Super Health brand)驗證,非常安全,可以長期食用,就算餵緊人奶嘅媽媽都唔怕,一條細細的有40種功能。

Follow IG: ymk.ka
Facebook:
m.me/katrina.yu.18