download GirlStyle 女生日常 app
【保養—Kiehls 特效保濕Cream,強效保濕!】

【保養—Kiehls 特效保濕Cream,強效保濕!】

Bloggers 專欄
By Kimi on 08 May 2017

邊個女人會唔鍾意保濕?又好似真係無(笑喊),其實今日介紹嘅牌子我買咗一段日子,但突然呢幾日執屋先拎番出嚟。發現原來佢係超保濕,不過就建議大家夏天夜晚先用,因為cream係夏天用都比教笠,如果早上上妝前用怕太笠個妝唔long lasting!

廣告
廣告

事不言遲,今日介紹嘅係Kiehls特效保濕cream,相信大家對呢個牌子都好熟悉,無記錯佢哋都係強調無色素同天然,所以敏感肌都唔怕用!

 

unnamed (28)

最近聽人講原來金盞花都好出名,下次睇嚟要買黎試試report大家!

內裡其實都係白色Cream嚟,就咁睇其實都唔算笠。

比張上手圖大家睇下!

unnamed (29)

 

大家可以參閱Kiehls網站,了解一下成份:

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載