download GirlStyle 女生日常 app
【夏季超夢幻美人魚系列產品】

【夏季超夢幻美人魚系列產品】

Bloggers 專欄
By Fish on 22 Jun 2017

又到炎炎夏日,相信好多人都會想去游水消夏,夏天望到清涼嘅水身體即刻好似降溫今。繼unicorn hair之後,美國limecrime向夏季推出左一系列嘅美人魚系列產品。睇到都覺得涼快啊!

廣告
廣告

unnamed (57)

有好夢幻feel嘅化妝掃,一套有七枝,由眼影掃到胭脂掃都有齊哂,再配上bling bling粉紅色閃粉,化妝都開心啲啊!

unnamed (58)

除左化妝掃之外仲推出左美人魚系列嘅套裝,一盒有齊highlight同唇膏,全部都係粉色系列,一盒有三隻色,搽上手發現其實都幾顯色架,對於一啲唔太喜歡打光影嘅朋友就唔係幾啱啦,不過睇到都覺得冰涼啊!

unnamed (59)unnamed (60)

個highlight係藍色設計,配合埋影相,睇到即時降溫啊,就算唔用淨係擺向度睇都覺得好開心啊!

想買嘅朋友可以去官網到睇下
https://www.limecrime.com

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載