download GirlStyle 女生日常 app
【澳洲品牌Goat羊奶系列護理產品】 成日聽人講羊奶好滋潤 你又有冇真係試過?

【澳洲品牌Goat羊奶系列護理產品】 成日聽人講羊奶好滋潤 你又有冇真係試過?

Beauty 美妝 Skin Care 護膚 Girl's Talk 女生密語
By Ali on 28 Jan 2018

我啲皮膚其實一向都好乾燥而且暗雅,加上今個星期天氣又凍咗,導致我皮膚極度乾燥出現乾紋甚至痕癢,如果你同我一樣,皮膚因為太乾而敏感痕癢,可以試一試澳洲品牌Goat研發嘅羊奶系列護理產品!

廣告
廣告

其實我一直都有聽過羊奶護膚產品,不過就從來都冇使用過,因為我總覺得佢會有陣羶味。

不過唔緊要今次等我嚟試吓佢啦~

Goat 保濕護膚乳 $138/500m

澳洲一向給人的感覺就是比較衛生和天然,Goat羊奶系列護理產品也不例外。由澳洲自家農場生產優質羊奶製造,生產過程符合GMP標準,天然無添加,不含有害化學物質,不經動物測試,只使用認證的可持續棕櫚油, 品質可靠。

親肌pH不但適合任何肌膚人仕使用,包括嬰兒孕婦,而且能滋潤和修護問題肌,使濕疹、敏感、乾燥帶來的痕癢、脫皮及不適得到舒緩。

質地乳霜狀,易推易吸收。

用完嗰邊明顯有光澤而且水潤度提升,望落去都白左。
羊奶中維生素E含量較高,可以阻止體內細胞中不飽和脂肪酸氧化、分解,延緩皮膚衰老,增加皮膚彈性和光澤。而且羊奶中的上皮細胞生長因子對皮膚細胞有修復作用,是天然美容佳品。
我知道有啲人會怕羊奶味,怕羶,不過大家唔使擔心,我覺得冇奇怪嘅羶味,只有淡淡的奶味,挺舒服的!最重要唔會立痴痴<3

Goat羊奶系列護理產品
萬寧、莎莎及 HKTVmall有售
Facebook: https://www.facebook.com/GoatHongKong/
Instagram: https://www.instagram.com/Goat_HongKong/

如果鍾意我嘅分享歡迎與我聯絡;)

Email:ching829520@gmail.com
Instagram:__ali.c

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載