download GirlStyle 女生日常 app
25歲後皮膚開始老化 肌底液幫到你

25歲後皮膚開始老化 肌底液幫到你

Skin Care 護膚 Trendy 人氣熱話
By Kathryn on 22 Sep 2018

最近有朋友想買肌底液,問我有冇用開,又問我知唔知道肌底液有咩好處,相信好多朋友都未必認識,所以我就介紹下啦!

廣告
廣告

其實女性由25歲開始,我地肌膚既水份開始慢慢流失,會發現皮膚比以前乾,毛孔變大,細紋多咗等問題。而肌底液就可以軟化及滋潤角質層,就好似為皮膚打開細胞通道,可以徹底修護皮膚底層嘅細胞組織,令肌底細胞吸收養分,皮膚吸收到足夠嘅營養,就可以預防肌膚初老既問題喇!

咁肌底液=精華嗎?無可否認,質地真係差唔多,但係功效就唔同喇!肌底液係先幫肌膚打好個底,再令之後搽既精華及面霜更加吸收啊!

我自己由幾年前就開始用Lancôme Genifique 活膚精華肌底液,初時係朋友介紹我用架,用下用下又覺得幾好用,到而家都回購咗好多枝喇!

(連去東京旅行都見到熱賣緊呢!)

用既時候都有小秘訣㗎,我就會泵3下,一邊搽肌底液一邊輕輕按摩,搽完之後會即刻摸到角質唔見咗,皮膚即時緊緻及有光澤,同埋膚色都均勻咗添!

↫↫↫↫ jαsmínє & mαmα ↬↬↬↬

❣️ 立即 Follow 我們的 Instagram girlstyle.mag

🔔 訂閱 GirlStyle 女生日常 YouTube頻道

✨GirlStyle 女生日常手機應用程式正式登陸 App Store 及 Google Play✨ 👉 立即下載